Avatar billede larsfinnerup Nybegynder
08. september 2005 - 14:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Har pludseligt kun 16 farver på ikoner

hej, jeg har pludseligt kun 16 farver på mine skærm-ikoner, selvom jeg har aktiveret "Vis med flest mulige farver"
Skærmen kører ellers 32 bit, 1280*1024 pixel uden problemer..
Avatar billede soundgarden Nybegynder
08. september 2005 - 15:24 #1
prøv at opdatere drivere...
Avatar billede larsfinnerup Nybegynder
08. september 2005 - 16:00 #2
Det giver ingen forbedring..
Avatar billede soundgarden Nybegynder
08. september 2005 - 16:11 #3
det burde jo være noget med drivere til dit grafikkort - og hvis det ikke hjælper at opdatere disse tør ikke gætte på hvad der kan være galt.
Avatar billede nva Praktikant
09. september 2005 - 09:00 #4
Hvis det er muligt kan du jo prøve systemgendannelse til et tidspunkt før det gik galt.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. september 2005 - 10:39 #5
Avatar billede larsfinnerup Nybegynder
14. september 2005 - 11:25 #6
Nu er det sådan, at jeg kører win2k, så systemgendannelse eksisterer ikke..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. september 2005 - 18:19 #8
DL + install denne "tweakui" ting ->
http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/powertoys/networking/nttweakui.asp
(Læs om den...)

Den har et punkt der hedder REPAIR ICONS ...
Avatar billede larsfinnerup Nybegynder
14. september 2005 - 21:21 #9
majsmarken: Jamen smid lige et svar, så lægger jeg points til dig !
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. september 2005 - 21:24 #10
Ka' forstå at det gav' udslaget ?
Avatar billede larsfinnerup Nybegynder
14. september 2005 - 21:27 #11
*LOL* egentlig ikke.. men arbejdsindsatsen er lønnen værd.. Jeg ved ikke hvad det er der 'gik galt', men nu er alting igen som det bør være *LOL*
Hvor er windows dog nem at forstå...