Avatar billede jamola Nybegynder
08. september 2005 - 13:07 Der er 5 kommentarer

Download og afspilling af mp3-fil i foruddefineret vindue.

Jeg har et link: ( <a target='_blank' href='mp3/$filnavn' title='$filnavn'> ).
Dette betyder at et nyt vindue åbner sig, mp3-filen bliver downloadet og afspillet i dette vindue.

Hvordan får jeg denne mp3-fil til at afspille i et nyt html-dokument (og nyt vindue) ved hjælp af JavaScript?
Jeg ønsker at have kontrol over størrelsen på dette vindue.
Avatar billede olebole Juniormester
08. september 2005 - 13:09 #1
<ole>

Du sætter bare denne onclick-handler på linket:
    onclick="window.open(this.href,'win','width=400,height=200')"

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
08. september 2005 - 13:09 #2
njaaa ... sådan:
    onclick="window.open(this.href,'win','width=400,height=200');return false"
Avatar billede jamola Nybegynder
08. september 2005 - 13:31 #3
Tak det virker.
Hvis jeg også vil have kontrol over fx baggrundsbillede/-farve i dette vindue, hvad gør jeg så?
Avatar billede olebole Juniormester
08. september 2005 - 13:35 #4
Så åbner du et vindue med et dokument, der afspiller mp3-filen
Avatar billede jamola Nybegynder
25. december 2009 - 18:03 #5
olebole: Hvis du sendder et svar vil jeg give points til dig.