Avatar billede q^bone Nybegynder
07. september 2005 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket TV Tuner kort skal jeg købe?

Hej alle
Jeg går med planer om at installeret Windows Media Center på en lille computer jeg har, men jeg er i tvivl om hvilket TV Tuner kort jeg skal købe?
Understøtter Windows Media Center alle TV Tuner kort?
Jeg vil gerne have et som kan optage i ordentlig kvalitet, samt levere lyd og billede i ordentlig kvalitet. Det må dog helst ikke overstige meget mere end 500kr!
Avatar billede cstern Nybegynder
07. september 2005 - 22:22 #1
Hauppauge har nogle super kort med en eller to tunere - de er efter min mening de bedste og i denne sammenhæng vigtigt: MCE godkendt af Microsoft.
F.eks WinTV-PVR-150 MCE, koster små 800 kr inkl moms.
Avatar billede cstern Nybegynder
07. september 2005 - 22:23 #2
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 00:58 #3
prøv og start med at give feedback i dine åbne spørgsmål ?!
Avatar billede q^bone Nybegynder
23. september 2005 - 14:07 #4
tak screem_brille hvad skulle jeg gøre uden dig.
Har du evt. et svar til dette spørgsmål?

cstern: Det er et fint kort, men som sagt helst ikke over 500 :/
Tak for link.

Medmindre screem_brille ligger inde med et svar, går pointene til dig.
Avatar billede q^bone Nybegynder
01. november 2005 - 19:37 #5
det gjorde han åbenbart ikke.
cstern jeg giver dig 20 point for dit svar, da det ikke helt besvarede mit spørgsmål.