Avatar billede hanus Nybegynder
07. september 2005 - 13:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan opretter jeg en TCP/IP port på winME?

Jeg skal oprette en TCP/IP port på en winME, sådan at jeg kan bruge en printer der er på netværket.
Printersoftwaren fra HP(Color LaserJet 2600n), vil ikke køre på winME, heller ikke den jeg forsøgte at hente fra nettet.
Er der noget andet software jeg kan bruge til at oprette porten med?
Eller en anden måde at gøre det på?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. september 2005 - 17:16 #1
Du skal allerførst ind og installere "Microsoft TCP/IP Printing" under netværksegenskaber.

Det giver, så vidt jeg husker, muligheden for at installere netværksprintere.

Er det ikke nok, så skriv tilbage. Jeg mener HP har noget software der kan oprette porten (burde nu også være inkluderet på sådan en CD, men det kan jo ske de opfatter det som forældet ;-)
Avatar billede hanus Nybegynder
08. september 2005 - 15:25 #2
Hej!

Jeg fandt et stykke software på HP's hjemmeside, som kunne gøre tricket.

Men tak for hjælp.

Mvh
Hanus