Avatar billede ascii Nybegynder
06. september 2005 - 15:12 Der er 3 kommentarer

TRENDnet Router

Hejsa.

Jeg har et problem med at konfigurere min nyindkøbte router. (Model TW100-BRV304)
Problemet omhandler porte. Vi kører et program der kræver følgende porte er åbne TCP: 1433,1434.3389 ---- UDP: 137,1433,1434.

Jeg har kigget i manual osv. men det virker ikke.
Hjælp søges,- gerne billeder eller lign.

Jesper
Avatar billede kenp Novice
06. september 2005 - 22:37 #1
har du kigget under viritual server? også forwardet portne til den ip-adresse som computeren har som køre det program?
Avatar billede ascii Nybegynder
07. september 2005 - 19:45 #2
ja, der har jeg kigget, men syntes ikke jeg kan taste det ind du nævner. Under Servers vælger jeg Web. Under properties kan jeg ikke vælge noget, andet en at enable det. Der er ingen listed pc'er.

Tror ikke det er der?

jesper
Avatar billede kenp Novice
07. september 2005 - 22:57 #3
Det lyder som der... men kan du ikke vælge en ip-adresse eller lign at sætte ind.