Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
04. september 2005 - 23:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stats støtte til kursus

Er det muligt at få en støtte fra staten, hvis det drejer sig om et kursus under Akademi uddannelsen?

Det er et kusus på 3 timer om ugen, men skal køre 116km hver vej (232km i alt om ugen).

/Bjarke
Avatar billede kalp Novice
05. september 2005 - 00:14 #1
du kan nok godt få kørselspenge, men SU kræver vidst lidt flere timer end hvad du har der
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
05. september 2005 - 00:20 #2
Ang. kørselspenge (befordringsfradrag) - er det stadigvæk muligt, selvom det overhovedet intet har med mit arbejde at gøre?
Avatar billede kalp Novice
05. september 2005 - 00:33 #3
Jeg mener ikke, at de spørger til din indkomst når det kommer til det...
men angående su så står der sikkert alt hvad man behøver at vide på www.su.dk :)
Avatar billede goaul Praktikant
05. september 2005 - 03:05 #4
Så vidt jeg kan se gives fradrag kun i forbindelse med befordring mellem hjem og arbejde.

http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=130748
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
18. oktober 2005 - 21:07 #5
Smider i et svar, så jeg kan lukke spørgsmålet ? :o)
Avatar billede kalp Novice
18. oktober 2005 - 23:10 #6
here we go