Avatar billede pcgaming Nybegynder
04. september 2005 - 18:13 Der er 2 kommentarer

Spil-site vurdering

Hejsa
Jeg ville lige høre, hvad i synes om min side. Jeg har ændret lidt på den siden sidst. Det er http://www.pcgaming.dk/
Avatar billede pimboli31 Nybegynder
04. september 2005 - 19:22 #1
Hej, Jeg syntes at det er en god site du har. Der findes mange magen til din men alligevel syntes jeg at du har nogle detaljer med og en "nørd"konkurrence er ikke tit set - super detalje. Held og lykke med din side.
Avatar billede wso Nybegynder
04. september 2005 - 23:06 #2
du macher ikke rigtigt farverne, syns jeg lige du skal kigge lidt på, så syns jeg også det er lidt rodet. med alle de kaser og bokse...

når man klikker på knappen kontakt er teksten helt ude i venstre side, prøv sæt den lidt ud mog højre eller centre det, tror jeg vil se lidt feder ud.

når man klikker på nyder har du delt dem op i bokse. ver nyhed har sin boks..
jeg syns ikke det ser så fedt ud, ville heller se noget allé det her
http://dr.dk/

den måde de skriver nyhederne på, syns jeg er cool..

det samme har du på alle underside, det der med at dele ting op i inrammede bokse

jeg ikke sikker men prøv giv den den samme baggrund som du bruger i stedet for at bruge den hvide, virker lidt forket, men igen er ikke sikker...

ellers kan jeg godt lide din information og de ting man kan på siden, bare lidt du kan kigge på her...

håber du kan bruge min kritik til noget postitivt, og husk vi ser ting forskelligt ;)

cu dude