Avatar billede bromer Nybegynder
14. april 2001 - 19:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Redesign til gamesite

Davs...

Jeg er ved at være færdig med funktionaliteten til et site om MS Train simulator, men vores design er blevet hakket en del ned, så derfor undersøger jeg priser for, hvad et redesign vil koste.

Er der nogle her som ville være klar på at tage opgaven? Hvad vil det koste, hvor lang tid vil det tage etc.

I kan se siden på http://trainsim.dhs.org

I skal ikke forvente det store, da vi ikke ligger inde med den store kapital, men kom med jeres tilbud.
Avatar billede cueball Nybegynder
14. april 2001 - 19:20 #1
Jamen davs :)
Har lige kigget på sagerne. Det grundlæggende design er da sådan set rimeligt pænt, men der kunne da sagtens files og finpudses lidt hist og pist. Jeg vil gerne give et bud på arbejdet. Har du en e-mail adresse jeg kan kontakte dig på?
Avatar billede bromer Nybegynder
14. april 2001 - 19:22 #2
rune@parsecdesign.dk
Avatar billede -=snoopy=- Nybegynder
14. april 2001 - 19:22 #3
jirrr det ser da ok ok jeres design !! Jeg har nok bare ikke tid til sådan noget........2 bad 4 u ;)
Avatar billede okay Nybegynder
14. april 2001 - 19:23 #4
der er ik noget galt med dit design :) der skal kun fikses nogen få ting .)
Avatar billede bromer Nybegynder
14. april 2001 - 19:25 #5
Det er da rart at høre... men så vil jeg gerne have nogle forslag til hvad jeg kunne ændre for at det blev pænere.
Avatar billede zer0 Nybegynder
16. april 2001 - 03:23 #6
\"logoet\" skal nok laves om.. da det ik ser alt for fedt ud..

og så er der også et par andre ting! ;)

hvis du evt. vil have lavet et logo eller lign. kan du kontakte mig på \"tjad@chosen.dk\" eller \"tjad@tjad.dk\"
Avatar billede bromer Nybegynder
16. april 2001 - 13:45 #7
Tak for jeres svar.
Avatar billede bromer Nybegynder
16. april 2001 - 13:46 #8
hmmm
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. april 2001 - 20:29 #9
Har været på Påskeferie. Er denne stadig åben?