Avatar billede regnild Nybegynder
04. september 2005 - 12:31 Der er 5 kommentarer

Worms Armageddon start fejl

hej eksperter jeg har købt spillet worms armageddon og når jeg prøver at spille det sker der noget underligt den starter og den viser team 17 mærket og så begynder den at dunke med det der atom mærke og vis man så trykker på venstre museknap så går den ud på skrivebordet igen

jeg har prøvet at geninstallere det og det er ikke en brændt det har faktis virket en gang men så var jeg nød til at slette det fordi jeg skulle geninstallere windows..

håber der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede kalp Novice
04. september 2005 - 12:42 #1
Opdater din driver til dit grafikkort..
geninstaller direct x... sørg for at du har det nyeste installeret og ikke det der fulgte med til spillet.
Avatar billede regnild Nybegynder
04. september 2005 - 12:54 #2
det har jeg prøvet men det virker ikke jeg har direct x version 9.0 og det virker stadigvæk ikke
Avatar billede dp Nybegynder
07. september 2005 - 22:13 #3
Hej,

Har du forsøgt at kigge på Team17's hjemmeside... der står noget om compatibilitet med Win 2000/XP og en beta update...
Se her:
http://forum.team17.com/showthread.php?s=b64d27d4038e17d356336dcd7d8bc685&t=7166#1.1
Avatar billede regnild Nybegynder
10. september 2005 - 16:45 #4
ja det har jeg prøvet
Avatar billede regnild Nybegynder
10. september 2005 - 16:46 #5
det virkede heller ikke