Avatar billede stigc Nybegynder
31. august 2005 - 21:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Annullere selection på JCheckBoxMenuItem

I en actionlistener for en JCheckBoxMenuItem, finder jeg ud af at den JCheckBoxMenuItem som skal markeres (flaget sættes), og som har startet eventet, alligevel ikke skal markeres. Hvordan klarer man dette på en elegant måde?
Avatar billede syltetoej Nybegynder
31. august 2005 - 21:42 #1
hvad mener du med på en elegant måde??? du kan evt. age nogle fine herrebukser på mens du ordner problemet
Avatar billede stigc Nybegynder
31. august 2005 - 21:44 #2
det må ikke være slamkode.
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
31. august 2005 - 23:45 #3
Definér slamkode!? - og kom gerne med eget eksempel på hvordan du vil løse det.
Avatar billede stigc Nybegynder
01. september 2005 - 17:20 #4
Ikke noget med en global variabel, en timer eller andet sjovt. Sun kender nok problematikken og har derfor nok også givet mulighed for at annullere eventet eller andet. Jeg kan bare ikke lige regne den ud. Jeg har ikke noget eksempel.
Avatar billede stigc Nybegynder
19. december 2005 - 21:10 #5
lukker.