Avatar billede sn2002 Nybegynder
31. august 2005 - 20:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

gemte samtaler - større lagerplads

Jeg er begyndt at få besked fra Messenger om, at de gemte samtaler med en person fylder for meget, og at de skal slettes før jeg kan gemme nye.

Kan man et eller andet sted hæve max-størrelsen på de gemte samtaler, således at jeg fremover ikke skal tænke på det mere?

Jeg kan ikke finde noget i Messengers 'Funktioner->Indstillinger' - så jeg tænker at nogen måske ved om det kan gøres gennem regedit eller lignende?

Alternativt kan jeg jo bare flytte de gamle samtaler til en anden mappe, men nu blev jeg lige nysgerrig om ovenstående kan lade sig gøre!

På forhånd tak,
Stig
Avatar billede sn2002 Nybegynder
04. september 2005 - 16:47 #1
slet ingen der har noget at sige i den her sammenhæng?
Avatar billede sn2002 Nybegynder
09. september 2005 - 15:59 #2
spørgsmål lukket