Avatar billede younk-dk Nybegynder
29. august 2005 - 13:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Php profil script

Hej eksperter, jeg vil gerne give 200 point for et php system.
Jeg ved lidt om php og har da også selv redigeret meget i det.

Hvis der er nogle der er interserret i at hjælpe med dette script.

Jeg har tænkt mig at selve scriptet skal se sådan her ud:
----------------------------------------------------------------------------
Mysql databasen:

Databasen profiler:
id
rigtige_navn
show
billede_url
vaegt
hoejde
født
fra
finish_move
vundet
ekstra_info
profil_hits

Basen:
id
kommentar
id kommentaren er skrevet til
karakter givet til id.
(er lidt usikker på hvordan sådan en database skal se ud)
-------------------------------------------------------------

profile_show.php?=ggf Så skal den kun vise profiler fra showet ggf.

Dette kunne se sådan her ud(self alfabetisk):
Anne
Jens
Peter
Rasmus

profile_name.php?=Peter
Hvis man så klikker på et af navnene kommer man ind og ser selve profilen.
Der er så et billede af personen.
og alle informationerne + kommentare nederst.

Man skal så kunne skrive kommentare nedenunder og i ens kommentar kan man vælge at give personen fra 1 til 6 *ér
Øverst skal der være en lille admin knap, så adminén kan rette i profilen online, (hurtigt og simpelt)  "han skal self logge ind med et password"

Admin.php
Her skal adminen kunne tilføje nye profiler, slettet gamle og redigere.

----------------------------------------------------------------------

Dettet er et udkast, og der er selvfølgelig plads til forbedringer.

Men er der nogle der er friske på at hjælpe. Kan godt tilbyde lidt andet en point fx. Banner reklame på min hjemmeside (400 unikke besøgene om dagen)

På forhånd tak.

I kan også kontakte mig på msn: dellevela@hotmail.com
Avatar billede younk-dk Nybegynder
04. september 2005 - 21:47 #1
jeg skal love for at i går til den...

Ingen svar kommentare eller noget som helst.
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
05. september 2005 - 17:04 #2
tror det er fordi 200 points og reklame ikke er tilstrækkeligt.
Avatar billede younk-dk Nybegynder
07. september 2005 - 14:47 #3
Hvad vil så være tilstrækkeligt?
Avatar billede jmax Nybegynder
14. september 2005 - 11:32 #4
Kan vi nok godt finde ud af for nogle få hundrede :)
Avatar billede younk-dk Nybegynder
17. juli 2008 - 19:57 #5
Hmmm