Avatar billede hqst Nybegynder
28. august 2005 - 17:34 Der er 11 kommentarer

Søger programmør som kan udvikle komponenter/moduler til Mambo

Hej.

Vi søger en udvikler som kan udvikle komponenter/moduler og integerer det i mambo cms. Vi snakker om et stører proejkt - Første omgang er det et tilmeldings system - med backend support til mambo. Hvis dette job går som forventet er der udsigt til mange flere projekter, som f.eks. et ligasystem

Vi snakker om prisen

Mvh

Mikkel
Avatar billede olebole Juniormester
28. august 2005 - 23:59 #1
<ole>

- ja, lad os endelig gøre det. Hvilket niveau havde du forestillet dig?

/mvh
</bole>
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
29. august 2005 - 00:21 #2
Hej Mikkel,

Glad for at se at der er flere brugere af Mambo CMS. Husk at vi har flyttet forum hertil http://www.opensourcematters.com

Jeg kan dog ikke hjælpe dig med dette tilmeldingssystem men kig eventuelt på nogle af de mange udemærkede projekter der ligger på mamboforge.net

mvh
Mads
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
29. august 2005 - 09:26 #3
hej. jeg kan måske godt hjælpe dig. smid en mail til shahrokh.sotoudeh@gmail.com og skriv hvilke moduler det er du ønsker osv samt pris/løn du tilbyder for dette. :)
vh
Avatar billede cybermike Nybegynder
30. august 2005 - 14:04 #4
Hej

Du kan kontakte mig på tlf. 28 71 82 17

Jeg har før udviklet til Mambo og hoster en del mambo løsninger, jeg kan godt hjælpe dig med at løse opgaven på fornuftig vis.

Mvh
Mikkel C.M.Christensen
Avatar billede hqst Nybegynder
01. september 2005 - 15:18 #5
Hej

Ole > advanceret niveau. Om man er uddannet eller ej gør ingen forskel. Hvis man kan udvikle det vi skal bruge - kan vi bruge dig. Jeg har sendt en email til dig "combinedesigns"

Mikkel - Jeg har ringet til dig, uden held; jeg prøver at ringe igen.

Mvh

Mikkel
Avatar billede olebole Juniormester
01. september 2005 - 16:37 #6
hqst >> "Vi snakker om prisen" -> "- ja, lad os endelig gøre det. Hvilket niveau havde du forestillet dig?"  :)
Avatar billede hqst Nybegynder
01. september 2005 - 23:27 #7
Okay nu er jeg med. Men jeg vil ikke nævne nogle priser her. Det er noget individuelt og jeg syntes ikke det skal blandes ind i denne post

- Mikkel
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
01. september 2005 - 23:29 #8
Hej Mikkel,

Kan du komme ind på forummet http://www.opensourcematters.com      for jeg kan ikke og undrer mig da jeg gerne vil ind og læse om det nye system!!.

mvh
mads
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2005 - 00:44 #9
Nej, det var jo nok det, jeg tænkte  :)
Erfaringen siger, at "Prisen snakker vi om" som oftest betyder, at man helst ikke snakker om den ... men gerne presser den  ;o)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
02. september 2005 - 00:48 #10
Bruger du også dette CMS system OleBole ?

mvh
Mads
Avatar billede olebole Juniormester
03. september 2005 - 22:36 #11
Nej, for pokker! Der er væsentligt lettere måder at skrive rystende dårlig kode på - men jeg har arbejdet en del med det. Den slags bestemmer man jo ikke altid selv  :)