Avatar billede thkrath Nybegynder
13. april 2001 - 20:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Palatino Linotype

Findes der et venligt menneske i denne kategori, der mod lidt point vil donere skrifttypen Palatino Linotype i dens mange forskellige udgaver (normal, fed, kursiv, fed-kursiv osv.) til mig?

Gerne en URL til download.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. april 2001 - 23:57 #1
Er du sikker på den ikke skal købes - jeg tror da godt jeg kan finde et
sted hvor du kan det.
Avatar billede thkrath Nybegynder
15. april 2001 - 18:28 #2
Da jeg søgte efter den, så jeg et sted, hvor den kunne købes. Det gider jeg ikke. Ingen skrifttype er det værd.
Det er sikkert piratkopiering at sende skrifttypen til mig, så jeg lukker nok spørgsmålet igen.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. april 2001 - 18:33 #3
God idé - og enig: langt de flest gode fonte fås også gratis, i hvert fald til
det brug vi amatører har. Med en stor, rigtig, fotosatsmaskine er det nok
en anden sag :)
Avatar billede webers Nybegynder
17. april 2001 - 01:16 #4
Du kan nok hente den her
http://www.rvb.ru:8081/fonts/pala.zip
Om det er ulovligt eller ej ved jeg ikke, så jeg vil ingen points have.
Avatar billede webers Nybegynder
17. april 2001 - 01:17 #5
Hmmm, husk hele URL\'en og ikke kun det som er markeret med blå på denne side.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. april 2001 - 08:31 #6
Hvis du ikke ved om det er lovligt synes jeg ærligt talt du skulle holde
din kæft, og lade være med at svine eksperten.dk\'s gode navn og rygte
til som et sted hvor man udveksler ulovligt software. Vil du skrive til
info@eksperten.dk og bede om at få slettet din kommentar, eller skal jeg?
Avatar billede webers Nybegynder
20. april 2001 - 02:58 #7
ericjacobsen>> Undskyld den lange responstid, men jeg har lige være på en forlænget påskeferie ;-)

OK, jeg kan forstå på din vrede kommentar at du mener at det er 100% ulovligt at linke til ovennævnte font. Jeg var ikke helt sikker på at dette var tilfældet, derfor kommenterede jeg som jeg gjorde, da jeg sad inde med et link til fonten.

Men lad nu ikke dette spm. udvikle sig til at det er \"budbringeren som skal nakkes\". Du kunne da så i det mindste (da du så dette spm.) have gjort det soleklart for thkrath (og undertegnede som røg i fælden) at man faktisk kan blive slettet som bruger ved at oprette et spm. som opfordrer til ulovligheder, hvilket jeg har opdaget ved at nærlæse Ekspertens regler. Det vil jeg også gøre Admin opmærksom på i min mail til ham.

Vh. Søren Weber
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. april 2001 - 10:48 #8
Problemet er jo egentligt at det sagtens kan være et lovligt link, men
det er umuligt at læse sig til. Jeg kan i hvert fald ikke :)
Avatar billede thkrath Nybegynder
20. april 2001 - 18:16 #9
Jeg vidste ikke den skulle købes. I min kommentar tager jeg skarpt afstand fra piratkopiering.
Avatar billede thkrath Nybegynder
20. april 2001 - 18:17 #10
Og nu er det vidst tid til en lukning...