Avatar billede lehmann Nybegynder
27. august 2005 - 19:48 Der er 17 kommentarer

1000 kr. dusør for logo design!

I forbindelse med lancering af nyt datingsite, skal vi bruge et super logo.

Send forslag til os med logo.
Krav :
Logoet skal være i størrelsen 223 x 83 px. med hvid baggrund.

Skulle gerne have farven rød i billedet, da det er et datingsite, men ikke en betingelse.

Sitets navn er : DatingBasen.dk
farver, der allerede bruges : http://www.datingbasen.dk

Billedet skal afleveres i .psd format (Photoshop format)

Væk din kreative side, og kom igang!

Send forslaget til : logo@datingbasen.dk

Vi modtager forslag indtil 1/9 2005. Min. 20 forslag for at dusøren kan udbetales.

2/9 2005 finder vi vinderen! Offentliggøres her.

Mvh.
Berthel Lehmann, DatingBasen.dk
Avatar billede lehmann Nybegynder
27. august 2005 - 19:56 #1
Forresten, logoet skal indeholde teksten "DatingBasen.dk"

Mvh.
Berthel
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. august 2005 - 20:18 #2
>Vi modtager forslag indtil 1/9 2005.
>Min. 20 forslag for at dusøren kan udbetales.

Ehm, trækker du ikke den til bage eller prøver at forklarer mig det retfærdige i det? Efter min bedste overbevisning skal "præmien" vel udbetales hvis i vælger at bruge et af logoerne, selvom der kun er 18 forslag?
Avatar billede knocker Nybegynder
27. august 2005 - 21:52 #3
Mmhm, et godt råd til folk - Lad vær med at send nogle forslag, før den sag som tommyf bliver uddybet .. Ellers står der skrevet 'bliv røvrendt' overalt i det stykke. :)
Avatar billede lehmann Nybegynder
27. august 2005 - 22:15 #4
Kan forstå jeres indlæg...
Hvis jeg bruger jeres forslag, betales dusøren naturligvis.
Ses dit logo på sitet, har du vundet. Det siger sig selv.

Rolig nu, ingen panik. Dette er et sobert tilbud.

Hvis du har andre "sikkerhedsforslag" modtages det gerne.

Knus, Berthel
Avatar billede Kengun Praktikant
27. august 2005 - 22:47 #5
beklager, men jeg er nok også en af dem der er lidt "forsiktig". Hva om jeg smider ind et logo til din emailadresse, du bruger logoet men sier så at "Nej, det er da ik Kengun der har lavet det!". Hvordan skal jeg så kunne bevise at det virkeligt er mig der har lavet det?

Jeg tror det måske er sikrere at legge det op her så kan vi se om det så bliver brugt på datingbasen.dk eller ikke.

Vel, bare min mening :)
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
27. august 2005 - 23:03 #6
kan du lige skrive en mail til shahrokh.sotoudeh@gmail.com så jeg har denne opgave i bagtankerne? :) så kan jeg sende et forslag senere.
Avatar billede knocker Nybegynder
27. august 2005 - 23:07 #7
Personligt vil jeg gerne komme med nogle forslag, men det bliver i første omgang i jpeg udgave, med watermark, som jeg altid vil gøre med andre kunder. Accepteres logoet som det foretrukne, bliver psd fil sendt afsted efter aftale :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
28. august 2005 - 08:54 #8
der er nu ikke brug for "sikkerhedsforanstaltninger" loven om ophavsret er rimelig entydeig, opretshaveren har til enhver tid, uden forbehold, ophavsrettighederne.
dvs. at når/hvis der findes et logo som bliver brugt, skal opretshaveren(designeren)skrive et overdragelsesdokument til "kunden" hvori rettighederne overdrages.
uden dokumentet er logo ulovligt at benytte, og i en retslig tvist vil oprtshaver med 99.9% sikkerhed gå medhold, det er ret simpelt igrunden. Overtrædes retighederne vil bøden/boden være større end de 1000.- som mon ikke alle parter implicit er dækket fint ind :-)

sender dig et forslag eller 2 :-)

//M6
Avatar billede lehmann Nybegynder
28. august 2005 - 12:20 #9
Modtager gerne i .jpg som forslag.
Ved udbetaling skal jeg naturligvis have det i .pdf.

Mvh.
Berthel, DatingBasen
Avatar billede lehmann Nybegynder
28. august 2005 - 12:21 #10
Deadline er udvidet. Skal senest have forslag 3/9 2005

Mvh.
Berthel, DatingBasen.dk
Avatar billede lehmann Nybegynder
06. september 2005 - 18:41 #11
Har modtaget 4 forslag. Havde håbet på flere, så derfor udvider jeg tidsfristen til 15/9 2005. Tak for de foreløbige forslag.

Mvh.
Berthel, DatingBasen.dk
Avatar billede nalu Nybegynder
06. september 2005 - 19:00 #12
Levede 4 af forslagene ikke op til forventningerne eller vil i bare først have flere forslag før i bestemmer jer?

Mvh.
Jesper Daugaard
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. september 2005 - 15:05 #13
her en håndful hurtige (vektorgrafik)
http://www.fuel.dk/E/logos.jpg
Avatar billede klund99 Nybegynder
08. september 2005 - 14:48 #14
Avatar billede nalu Nybegynder
14. september 2005 - 18:04 #15
Har sendt dem, men smider dem sgu også lige op her:

http://www.haxorscup.dk/datingbasen1.jpg

http://www.haxorscup.dk/datingbasen_ny.jpg
Avatar billede lehmann Nybegynder
20. september 2005 - 16:54 #16
Så har jeg fundet det bedste forslag til Logo for DatingBasen.dk
Vinderen blev Susanne fra Rødovre.
Enkelte ting skal ændres i Logoet, og det kan ses på vores site en af de kommen dage, når det er lavet.

Jeg takker for alle forslagene.

Mvh.
DatingBasen.dk
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
06. december 2005 - 12:09 #17
er der stadig brug for logoer ? jeg vil gerne komme med et forslag hvis det stadig er relevant og der kan tjenes penge.