Avatar billede luthski Nybegynder
27. august 2005 - 17:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg finde computerborde?

Jeg skal ud og finde et bord, der passer fint til min nye sorte pc, istedet for mit gamle skrummel. Hvor kan man finde flotte borde, som ikke ligner noget fra det tidligere DDR?
Avatar billede sharkman Nybegynder
27. august 2005 - 22:18 #1
Jeg har købt et computerbord i grå m/ matteret glasplade hos Silvan til ca. 450 kr. Det passer særdeles godt min sorte computer og mine sorte og sort/sølv printer og scanner. Modellen hedder Brunei, og du kan finde et billede af den her: http://www.silvan.dk/ find seneste tilbudsavis nederst på side 16.
Avatar billede bimse-dk Nybegynder
11. september 2005 - 22:32 #2
jeg har via qxl købt en stak computer borde fra scan tvillum de er faktisk rigtig flotte og du kan købe en af mig hvis du vil. send en mail til mig på e_f_1972@yahoo.dk hvis du er int. og så snakker vi pris og billede kan du så osse få
Avatar billede luthski Nybegynder
12. september 2005 - 08:29 #3
Har du billeder af dem?
Avatar billede bimse-dk Nybegynder
12. september 2005 - 19:46 #4
det mener jeg at have her på maskinen men ellers samler jeg lige en og tager nogle billeder
Avatar billede bimse-dk Nybegynder
17. september 2005 - 20:57 #5
hvis du er int. så send mig en mail e_f_1972@yahoo.dk