Avatar billede hacicambaz Nybegynder
27. august 2005 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan splitter man en ISDN-forbindelse?

Hej experter

Er der en af jer der kan fortælle mig. hvordan jeg kan spille en ISDN forbindelse mellem to computer.

Det skal være således, hvor to computer kan være online/være på nettet samtid.

Mvh.

CAMBAZ
Avatar billede kenp Novice
27. august 2005 - 19:40 #1
sæt den ene computer op på kanal a og den anden på b så kan det lade sig gøre.. (nok lidt dyrt) alternativt kan du købe en isdn router.. eller hvis du vil forbinde dem fysisk med hinadnen først så den ene funger som gateway kan du se her http://danbbs.dk/~duelund/pcinfo.htm
Avatar billede kenp Novice
27. august 2005 - 19:40 #2
ups link skulle have været dette http://danbbs.dk/~duelund/pcinfo/index.htm
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
27. august 2005 - 21:00 #3
Hej Kenp

Den side som du henviser til i dit indlæg kender jeg godt.

Kan man ikke splitte isdn-forbindelsen, ligesom man gør med dsl-forbindelsen, via brug af en router også en switch…?
Avatar billede kenp Novice
27. august 2005 - 22:21 #4
jo en ISDN router.. de er vist bare ikke helt billige..