Avatar billede sorenbs Nybegynder
27. august 2005 - 02:42 Der er 5 kommentarer

fejl ved visning af artikler efter forfatter

når man som her:
http://eksperten.dk/artikler/index.phtml?users=bufferzone
søger efter artikler skrevet af en bestemt bruger, og derefter trykker på 2-tallet for at se de næste 20 artikler af den bruger, medtager den ikke den del der sorterer efter brugernavn, og dermed kommer alle artikler frem:
http://eksperten.dk/artikler/?sort=&order=DESC&start=20
burde være:
http://eksperten.dk/artikler/?sort=&order=DESC&start=20&users=bufferzone

Jeg håber i får det rettet, da det er lidt besværligt selv at skulle skrive det.
Avatar billede ksoren Nybegynder
27. august 2005 - 02:50 #1
Du er vist optimist. Jeg tror det ligner et år siden jeg første gang så den fejl rapporteret :)
Avatar billede ksoren Nybegynder
27. august 2005 - 02:55 #2
Bare synd at Eksperten ikke bliver taget seriøst af dem som driver sitet
Avatar billede sorenbs Nybegynder
27. august 2005 - 13:40 #3
Jeg tænkte nok, jeg ikke var den første der havde lagt mærke til det...

Men du har fuldstændigt ret i at det er useriøst, hvis de ikke retter den slags små irriterende fejl, det kan jo da for pokker ikke værre så svært!
Avatar billede arne_v Ekspert
27. august 2005 - 14:47 #4
nu er det ikke så mange artikel skrivere der er ramt af problemet da det
kræver over 20 artikler

men det er en helt banal fejl som en PHP programmør med adgang til koden
formentlig kan rette på 2 minutter
Avatar billede sorenbs Nybegynder
27. august 2005 - 16:45 #5
Det har du selvfølgeligt ret i :)
Men som du også selv skriver, er det så simpelt, at det burde det være rettet for længst.