Avatar billede selmann Nybegynder
26. august 2005 - 22:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til redigering /manipulering af billed

Jeg behøver noget assistance til redigering / manipulering med et billed.

Jeg har dette billed af en port (skydeport). se link
http://www.selmann.dk/port.htm

Jeg vil gerne tilføje en stål-rammen på siderne op langs søjlerne så der virker som en hel stål-ramme beklædt med træ.
Jeg har prøvet med lidt copy+paste men kan ikke få skyggerne / farverne til passe.

Nogen forslag. ?

Evt. forslag må gerne mail'es til carsten at selmann dot dk

På forhånd 1000 tak for hjælpen
Avatar billede strych9 Praktikant
27. august 2005 - 00:41 #1
Hvis du ikke kan få skyggerne på selve "metallet" til at passe kan du jo eventuelt bruge en blød airbrush og noget sort i et separat semi-transparent layer ovenpå?
Avatar billede selmann Nybegynder
27. august 2005 - 01:01 #2
jeg har fået hjælp og problemet er løst.
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. august 2005 - 12:54 #3
må vi se resultatet? og evt høre hvordan det er lavet, jeg selv kunne ikke rigtig overskue hvordan det skulle laves flot
Avatar billede sardinen Nybegynder
27. august 2005 - 14:09 #4
Det er mig, der har lavet det - udenom eksperten. Derfor har jeg heller ikke modtaget point. Det jeg har gjort er, at jeg har mærket de nederste "bjælker" og kopieret dem og rettet dem op og lagt dem ud i siden. Og har naturligvis taget hensyn til, at søjlerne ta'r noget af "bjælkerne". Derved beholder jeg skyggen i bunden. Og så har jeg rettet lidt til med brænderværktøjet. Hvis du vil se det, må du bede opretter om at uploade resultatet.
Sardinen :-)