Avatar billede vraa Nybegynder
26. august 2005 - 12:50 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Trådløs rækker mindre en ½ meter

Min trådløse mus kan efterhånden kun række en halv meter. Er det et tegn på slid eller kan der gøres noget ved det. Har haft den i en et par år nu.
Link til mus og tastatur: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18601
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
26. august 2005 - 12:56 #1
Det er nok nærmere tegn på at du skal skifte batterier. Er du sikker på at de ikke er flade?
Avatar billede wald15 Nybegynder
26. august 2005 - 13:01 #2
hvor meget mere kunne du flytte for et år siden da?
prøv at skriv til Logitech og spørg om det er normalt at musen rækkevidde formindskes efter tiden
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
26. august 2005 - 13:02 #3
Jeg har selv et Logitech-sæt som er ca. 5 år gammelt og rækkevidden er fuldstændig som da det var nyt med friske batterier i...
Avatar billede vraa Nybegynder
26. august 2005 - 13:52 #4
Nå ja... Jeg synes også den bruger batterierne hurtigere end før, men jeg sørger hele tiden for at der er friske batterier i.
Før i tiden kunne jeg stå flere meter væk og bruge musen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2005 - 20:25 #5
Det er nok på tide at du benytte dig af de 5 års garanti der er på Logitech produkter :)
Avatar billede vraa Nybegynder
29. august 2005 - 09:07 #6
schwarz84. Læg lige et svar, så deler jeg pointene mellem jer...
Avatar billede vraa Nybegynder
11. september 2005 - 17:16 #7
lukker