Avatar billede karsten_thorboel Nybegynder
25. august 2005 - 21:25 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Ny Siemens fungerer ikke

Jeg har et problem med min nyindkøbte PC fra Siemens.
Når jeg tænder den sker der over en dørtærskel! Hvilket vil sige - Intet!
Den reagerer simpelthen ikke når jeg trykker på tændeknappen.

Så nu er det jeg spørger jer eksperter:
Hvad skal jeg gøre?

Mvh
Karsten Thorbøl
Avatar billede boxer Nybegynder
25. august 2005 - 21:26 #1
Enten er strømforsyningen og/eller powerknappen defekt. Send den retur.
Avatar billede screem_brille Novice
25. august 2005 - 21:26 #2
retur med den
Avatar billede hottadpole Nybegynder
25. august 2005 - 21:26 #3
Har du husket on/off knappen bag på? Det kan være stikket til den forreste knap er hoppet af inde i maskinen, men hvis du ikke er helt sikker på hvor den findes bør du nok returnere maskineriet.
Avatar billede karsten_thorboel Nybegynder
25. august 2005 - 21:31 #4
Okay tak. Nu siger den lyde efter jeg tændte på den der sorte knap bag på. Jeg mangler dog stadig at få noget billede på. Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede hubert_huskemus Nybegynder
25. august 2005 - 21:32 #5
Har du tjekket grafikkortet og om skærmen er sat til pc'en?
Avatar billede karsten_thorboel Nybegynder
25. august 2005 - 21:34 #6
Skærmen? Hvad hulen skal jeg bruge en skærm til? Der fulgte da sådan en fittelut med som kan kaste billedet op på væggen. Se nedenstående billede

http://images-eu.amazon.com/images/P/B0000CFGOO.02.LZZZZZZZ.jpg

Mvh Karsten
Avatar billede boxer Nybegynder
25. august 2005 - 21:37 #7
Dig igen :o)
Avatar billede hubert_huskemus Nybegynder
25. august 2005 - 21:38 #8
Næh du! Du skal anskaffe dig en skærm så vil det hele køre bedre! Det der er noget sjusk!
Avatar billede screem_brille Novice
25. august 2005 - 21:38 #9
i guder da...
Avatar billede karsten_thorboel Nybegynder
25. august 2005 - 21:40 #10
Mig igen? I taler vidst sort :o)
Har i nogen forslag til hvordan jeg får projektoren til at køre?

Mvh Karsten
Avatar billede boxer Nybegynder
25. august 2005 - 21:40 #11
screem_brille -> Vil du eller skal jeg?
Avatar billede boxer Nybegynder
25. august 2005 - 21:41 #12
Ja - snak pænt til den og smør den ind i sulfo. Så skal det nok komme til at køre.
Avatar billede screem_brille Novice
25. august 2005 - 21:42 #13
kære karsten_thorboel det du linker til er et webcam, dvs et kamera... *G*
Avatar billede screem_brille Novice
25. august 2005 - 21:43 #14
boxer du er helt galt på den, der skal vievand og røgelse til. *GG* (ej stopper nu)
Avatar billede karsten_thorboel Nybegynder
25. august 2005 - 21:46 #15
Hvabehar ??
Avatar billede screem_brille Novice
25. august 2005 - 21:49 #16
ja det er et webcam du linker til, det bruges til at tage billeder og ikke vise noget, du skal have en skærm
Avatar billede karsten_thorboel Nybegynder
25. august 2005 - 21:51 #17
Tak for hjælpen så. Dvs. at jeg i det store og hele skal følge Huberts råd?
Avatar billede boxer Nybegynder
25. august 2005 - 21:53 #18
Mon ikke hubert og karsten er den samme?
Avatar billede screem_brille Novice
25. august 2005 - 21:54 #19
jo det er jeg sikker på de er
Avatar billede hubert_huskemus Nybegynder
25. august 2005 - 21:56 #20
Jeg er aldeles ikke karsten! Jeg er Hubert at i ved det!
Avatar billede karsten_thorboel Nybegynder
25. august 2005 - 21:57 #21
Spar mig! Bare fordi man ikke har den store forstand på data, kommer i skeptikere straks og beskylder en for jeg ved ikke hvad.

Reglerne sagde ikke noget om at man skulle være nørd for at være her!
Men nu pakker jeg da sydfrugterne og tager maskineriet tilbage til Fona, hvis det skal være med den på.

Mvh Karsten
Avatar billede karsten_thorboel Nybegynder
25. august 2005 - 21:58 #22
Så kan jeg vel tage mine point igen!
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
25. august 2005 - 22:00 #23
Jeg kan sku sagtens følge dig karsten. Eksperten.dk skulle være for alle, og alle hjælper alle. Men dette er bestemt ingen god oplevelse.. Men held og lykke med det.!
Avatar billede screem_brille Novice
25. august 2005 - 22:04 #24
siger ikek amn skal være den store ekspert, men her på det sidste er der en eller flere som har oprettet en del underlige spørgsmål, og dette var MEGET nærliggende at tro var endnu et af dem.
Avatar billede dmcn Praktikant
25. august 2005 - 22:07 #25
karsten_thorboel samt hubert_huskemus er deaktiveret.
Avatar billede screem_brille Novice
25. august 2005 - 22:09 #26
hehe /så kan de lære det *G*
Avatar billede boxer Nybegynder
25. august 2005 - 22:12 #27
Undksyld spam - men var det ikke også en torsdag han var på spil sidste gang?
Avatar billede kenp Novice
25. august 2005 - 22:29 #28
*LOL* det var sku da en af de bedre denne her ;) (jo det var vist også en torsdag.. men alle brugere plejer at være deaktiveret når jeg kommer hjem.. så jeg plejer ikke at opdag dem *G* før nogle sender mig et link)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2005 - 22:30 #29
mr-mycom> 3 mdr. på eksperten er - som du selv lige har fundet ud af - ikke nok til at kunne spotte en svindler ;)
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
30. august 2005 - 21:02 #30
Jah, kan sku kun give dig ret john_stigers :)