Avatar billede kingpinpape Nybegynder
25. august 2005 - 19:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Linksys Trådløs Printserver

Hejsa,

Jeg har et trådløs netværk som jeg skal have tilsluttet en printserver. Jeg har en topcom router, hvor jeg har sat et netkabel imellem den og den trådløse printserver. Printserveren er tilsluttet en brother laserprinter via et usbkabel.
Jeg kører med fast ip på min computer.
Hvordan finder jeg den trådløse printserver og printeren?
Avatar billede kenp Novice
25. august 2005 - 21:54 #1
har du sat et kabel mellem din trådløse printserver og din router?

du skal se i manualen hvilken ip-range den køre på også sørge for at den kommer på samme netværk som dit nuværende..
Avatar billede kingpinpape Nybegynder
25. august 2005 - 23:05 #2
smid et svar
Avatar billede kenp Novice
25. august 2005 - 23:11 #3
ping