Avatar billede masterbp Nybegynder
25. august 2005 - 12:58 Der er 1 kommentar

Hvilken E-løsning er bedst

Hej kloge hoveder

Jeg leder efter en e-løsning, som opfylder nedenstående krav:

1) Den skal være skrevet enten i Java eller PHP
2) Der skal være god support på produktet
3) Der skal være et veldefineret interface til automatisk import af data fra alle mulige eksterne kilder. Det kan være varestamdata, billeder, varehieraki, varestatus mv.
4) Jeg vil gerne kunne hoste løsningen selv.
5) Løsningen skal i første omgang bruges til varekatalog, men senere kunne udvides til salg.
6) Løsningen skal kunne køre med forskellige varekatalog per sprog.

Udover en kontret anbefaling kunne jeg også bruge lidt input på hvordan man griber sådan et projekt an. Hvad skal man undersøge og hvem kan man spørge?
Avatar billede cybermike Nybegynder
30. august 2005 - 14:13 #1
Min anbefaling er i dit tilfælde at få udviklet en skrædersyet løsning. Alternativt kan du tage et eksisterende opensource produkt og få det tilpasset så det passer til dine behov. Begge løsninger er noget jeg, eller nogle af mine medarbejdere, kan hjælpe dig med mig.

Ring til mig så tager vi en snak om hvad du har brug for, tlf. 28 71 82 17.

  Mvh
Mikkel C.M.Christensen