Avatar billede angelhot Nybegynder
25. august 2005 - 12:18 Der er 1 kommentar

PHP eller ASP til Flash?

Kan det godt passe hvad folk siger rundt omkring, at PHP arbejder bedre med Flash i forhold til ASP, når det kommer til database osv.?

Jeg er begyndt på Web-Integrator uddannelsen, hvor vi ikke lærer php, som jeg havde i tankerne om at lære selv, men ASP istedet. Jeg orker ikke at lære 2 programmeringssprog, da jeg er den kreative udvikler, så hvad synes I jeg skal forholde mig til?

Det skal også kunne arbejde sammen med xml.
Avatar billede neewbie Nybegynder
25. august 2005 - 14:26 #1
Har ikke den store erfaring med ASP men både ASP og PHP virker fint sammen med flash.... Bruger nu selv php, og der virker det glimrende. men når i nu alligevel lære asp på skolen kan du jo osse lige så godt bruge det? :) Der er flere der er gået over til php, og ja det er vist hurtigere når vi taler database :)