Avatar billede mrscoop Nybegynder
24. august 2005 - 13:54 Der er 10 kommentarer

Kørebog

Er der nogen der har en kørebog i excel man kunne få en kopi af ?
Avatar billede sjap Praktikant
24. august 2005 - 14:53 #1
Jeg har godt nok ikke én, men du kan finde en sharewareudgave her

http://www.alanexcel.dk/toc.htm

Så kan du jo selv vælge om du vil betale for det, eller eventuelt bruge det som inspiration.
Avatar billede mrscoop Nybegynder
24. august 2005 - 15:02 #2
Takker, søger dog stadig et der kan shares uden kontanter indblandet :-)
Avatar billede pallas Nybegynder
24. august 2005 - 15:28 #3
http://www.nordfyn.com/senior/undervisning/undervisning1.htm
Under regneark/kørselsregnskab(Jesper)

Ved ikke om filen kan åbnes i excel da jeg ikke har programmet.
Avatar billede mrscoop Nybegynder
24. august 2005 - 15:42 #4
Det ligner noget der er lavet til Works. Kan vist ikke benyttes i officepakken.
Avatar billede sjap Praktikant
24. august 2005 - 15:45 #5
Ok. Så kan du jo evt. se på

http://hjem.get2net.dk/Riallica/koerselsregnskab.htm

I øvrigt er det ovenstående vist lavet til Lotus123 (ved dog ikke om det stadig hedder det).
Avatar billede mrscoop Nybegynder
24. august 2005 - 15:57 #6
Tak for det. Det jeg søger er dog et regneark med:
- Dato ( og mulighed for flere strækninger pr dag )
- Fra
- Til
- Km

og en sammentælling af km.

Søger stadig.....

-> hvorfor laver I ikke "svar" i stedet for "kommentar" så jeg kan give point for disse svar ? ( Er ikke så vant til at bruge dette sted )
Avatar billede sjap Praktikant
24. august 2005 - 16:23 #7
Du kan jo bare rette lidt i ovenstående regneark, så du kan indsætte flere strækninger pr. dag. Det er jo en relativt lille ændring.

Alle de oplysninger du gerne vil have findes jo allerede i arket. Hvis der er for mange, kan du jo bare slette de kolonner. Det er ikke sikkert, der findes et ark, der er præcist som du vil have det, men det skulle være rimeligt let at rette lidt i ovenstående, og så få det du ønsker.

Du behøver ikke acceptere svar, før du har fået det som spurgte om.
Avatar billede mrscoop Nybegynder
24. august 2005 - 16:41 #8
Det bliver for bøvlet, jeg søger videre.
Tak for svar so far...
Avatar billede accesspro Nybegynder
12. november 2005 - 17:18 #9
Du skulle checke dette. Det er sku smart. www.autolog.dk
Avatar billede grontoft Nybegynder
17. marts 2008 - 16:33 #10
Jeg har lavet en kørebog i Calc. Jeg gætter at det også vil virke i excel. Skriv til mig på grontoft.jensen(a)gma il.com og jeg skal sende det til dig.