Avatar billede milorg Nybegynder
23. august 2005 - 22:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HijackThis - Hjælp

Jeg har et program som jeg ikke kan få fjernet...

nogen der kan hjælpe ?

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
D:\WINDOWS\System32\smss.exe
D:\WINDOWS\system32\csrss.exe
D:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
D:\WINDOWS\system32\services.exe
D:\WINDOWS\system32\lsass.exe
D:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
D:\WINDOWS\system32\svchost.exe
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\PavProt.exe
D:\WINDOWS\system32\svchost.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
D:\WINDOWS\Explorer.EXE
D:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
D:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.exe
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\PasSrv.exe
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\Firewall\PavFires.exe
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\PavFnSvr.exe
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\Pavkre.exe
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\pavsrv51.exe
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\prevsrv.exe
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\AVENGINE.EXE
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\psimsvc.exe
D:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe
D:\WINDOWS\system32\MsPMSPSv.exe
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\apvxdwin.exe
D:\WINDOWS\System32\alg.exe
D:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
D:\Programmer\Creative\SBAudigy2\DVDAudio\CTDVDDet.EXE
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\SRVLOAD.EXE
D:\WINDOWS\system32\CTHELPER.EXE
D:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
D:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\WebProxy.exe
D:\Programmer\Teamspeak2_RC2\TeamSpeak.exe
D:\Programmer\DMW Client 3\dmwclient.exe
D:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
D:\Programmer\Azureus\Azureus.exe
D:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\javaw.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\PAVJOBS.EXE
D:\Programmer\WinAce\WinAce.exe
D:\Documents and Settings\Christian Lauritsen\Lokale indstillinger\Temp\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.clan-camelot.com/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - D:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: PCTools Site Guard - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - D:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdsg.dll
O2 - BHO: PCTools Browser Monitor - {B56A7D7D-6927-48C8-A975-17DF180C71AC} - D:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdpb.dll
O3 - Toolbar: Easy-WebPrint - {327C2873-E90D-4c37-AA9D-10AC9BABA46C} - D:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Toolband.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SHARKOON STATION] D:\Programmer\SHARKOON Technologies GmbH\SHARKOON STATION\Majestic.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Easy-PrintToolBox] D:\Programmer\Canon\Easy-PrintToolBox\BJPSMAIN.EXE /logon
O4 - HKLM\..\Run: [CTSysVol] D:\Programmer\Creative\SBAudigy2\Surround Mixer\CTSysVol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CTDVDDet] D:\Programmer\Creative\SBAudigy2\DVDAudio\CTDVDDet.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CTHelper] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] D:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CTStartup] "D:\Programmer\Creative\Splash Screen\CTEaxSpl.EXE" /run
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] D:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] D:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] D:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinPatrol] "D:\PROGRA~1\BILLPS~1\WINPAT~1\WinPatrol.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [PANDA ANTISPAM SERVER SERVICE] "D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\PasSrv.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "D:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Spyware Doctor] "D:\Programmer\Spyware Doctor\swdoctor.exe" /Q
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://D:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Add To Print List - res://D:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_AddToList.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint High Speed Print - res://D:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_HSPrint.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Preview - res://D:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Preview.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Print - res://D:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Print.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - D:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - D:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Spyware Doctor - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - D:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdpb.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - D:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "D:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - D:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - D:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - D:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - Nero AG - D:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: Panda Antispam Server Service (PASSRV) - Unknown owner - D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\PasSrv.exe
O23 - Service: Panda Firewall Service (PAVFIRES) - Panda Software - D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\Firewall\PavFires.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Software - D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Pavkre (Pavkre) - Panda Software - D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\Pavkre.exe
O23 - Service: Panda PavProt (PavProt) - Panda Software - D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\PavProt.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\pavsrv51.exe
O23 - Service: Panda Preventium+ Service (PREVSRV) - Panda Software - D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\prevsrv.exe
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Software Internacional - D:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\psimsvc.exe
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. august 2005 - 22:45 #1
Så skal du nok fortælle hvilket program det drejer sig om :-)
(der er ikke virus eller anden malware i loggen)
Avatar billede milorg Nybegynder
24. august 2005 - 00:52 #2
CrackAvp2phNocd4devOrrzr
Avatar billede ejvindh Ekspert
24. august 2005 - 01:07 #3
Hvad er det, du skriver der??!! Er det navnet på filen? Hvor har du navnet fra? Eftersom filen ikke kan ses i loggen, er du nødt til at give nogle flere oplysninger om, hvad problemet er...

Evt. kan du lave et allround-scan med en online scanner. Liste findes her:
http://www.ctrlaltdel.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13&PN=1
--------------------------------
Eller en engangsscanner:

eScan:
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe
Genstart til fejlsikret tilstand. Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files. Klik på scan clean. Den vil selv fjerne de alvorlige ting. De mindre alvorlige ting informerer den blot om. Dem kan du evt. vælge at slette manuelt bagefter.

eller DrWeb
ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe
Dobbeltklik på drweb-cureit.exe, den vil køre en expressscan, det siger du ja til.
Når den skriver Done nederst til venstre, skal du klikke på det eller de drev du vil have scannet, der kommer en rød prik for at vise det/de valgte.
Klik så på den grønne fodgænger ovre til højre på siden, så starter scanningen.
Klik så på Start->Søg, find filen drweb32w.log kopier det nederste af teksten herind, startende med:
Scan statistics.
-----------------------------------------
Et allround-scan med Ewido kan også ofte være effektivt:
Hent Ewido herfra (14 dages version af plus-versionen
http://www.ewido.net/en/download/

Installer og kør Ewido - opdater programmet.
Kør en fuld scanning med Ewido. Programmet laver en lille log, som du skal kopiere herind i dit næste svar.
Avatar billede milorg Nybegynder
24. august 2005 - 22:42 #4
ja det er navnet på programet...
Avatar billede milorg Nybegynder
12. december 2008 - 11:34 #5
lukket