Avatar billede turbo1212 Nybegynder
23. august 2005 - 22:00 Der er 7 kommentarer

Web - Design/Webmaster

Ung og talentfuld web designer/webmaster søges

Hvem er vi ?
Global Identity A/S står hele tiden overfor mange nye web opgaver som bl.a. vedr. web design og andre webmaster opgaver samt marketingkampagner. Vi søger derfor en top kreativ og forretningsminded ung talentfuld web designer/webmaster.

Hos Global Identity A/S vil du bliver en del af et team, hvor alle brænder for at skabe innovative forretningskoncepter, der udnytter internettets mange muligheder fuldt ud samt bidrager med positive resultater på bundlinien. Global Identity A/S er et nyopstartet selskab i BlueCom Holdning koncernen med beliggenhed i Trørød/Vedbæk, Vi er en hurtigt ekspanderende virksomhed, hvor du hele tiden vil møde nye udfordringer.

Vi forventer:
Du er en haj på Internettet og kan finde frem til alt hvad du søger efter – Internettet er din hjemmebane, og du har talent for web design og har prøvet at være webmaster.

Du er ambitiøs og vild for at skabe resultater - du er en vindertype. Du er sandsynligvis mellem 18-25 år og har lyst til at arbejde i et internationalt og ungt arbejdsmiljø.

Du er kvik, service-minded, engageret og vil gerne lære mere om international handel på Internettet.

Du er struktureret og god til at planlægge din arbejdsdag.

Dit høje energiniveau og din gode evne til at skabe tillid gør, at du både kan og vil etablere gode kontakter til bl.a. at gøre os endnu mere synlige på nettet i såvel Danmark som i resten af verden.

Du trives i en handelsorienteret virksomhed, hvor dit talent og din lyst til at præstere får lov til at udfolde sig.

Din baggrund er mindre afgørende. Det vigtige er, at du har god forståelse af mulighederne på nettet og er vant til at benytte dem, at du er ambitiøs og altid går efter nye mål og højder. Du har lysten og et kæmpe drive til at skabe resultater, og du når dine mål.

Som person er du initiativtager og løsningsorienteret. Du har mod og lyst til at gå nye og skæve veje sammen med vores team og eksterne partnere. Du kan lide at have travlt og sætter en ære i altid at nå dine deadlines. Du kan li' at være idémager, men er samtidig indstillet på at være producerende, da du også skal kunne gennemføre virksomhedens ideer i praksis. Så du skal være lidt af en entreprenør, som kan det meste selv.

Hvad er opgaverne ?
Dine primære opgaver vil være online (mange) bannere, konkurrencer, SEO, samt sikre at vores site er tilmeldt på alle relevante sites i såvel danmark som i udlandet endvidere vil du blive vores daglige web master.

Online opgaverne er bl.a.:
· Design af sælgende web-bannere
. Webdesign af både e-shops
· Opsætning og udsendelse af sælgende HTML e-mails
· Optimere produktfotos samt billedbehandling
· Udarbejdelse af designmanualer

Offline opgaverne er bl.a.:
· Udvikling af firma-/produktbrochurer samt trykte direct
mail materialer
· Design af logo / visuel identitet samt de tilhørende
guidelines
· Design af tryk på emballage

http://www.elibitum.dk
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
23. august 2005 - 22:11 #1
Er det fuldtidsjob, 37 timer/uge? Hvad er lønniveauet?
Bor i øvrigt i Trørød!
Avatar billede cade.dk Nybegynder
24. august 2005 - 10:05 #2
Hvor bor i ?
- Jeg er frisk hvis det er i Aarhus amt.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
24. august 2005 - 19:15 #3
Er helt klar med.
Løn efter kvalifikation er helt i orden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2005 - 23:22 #4
Sig mig...
Er dette ment alvorligt, eller skal vi bare lige pisses af?

3 interesserede, men ingen feedback.

Gad vide om det overhovedet kan BETALE sig at bruge tid på at skrive til jer?¨
hmm....
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
25. august 2005 - 15:10 #5
lad dem dog lige trække vejret istedet for at blive næb...  og dit indlæg er så off topic at det burde fjernes john!
Avatar billede turbo1212 Nybegynder
25. august 2005 - 23:02 #6
Ja der er tale om et fuldtids job og ja vi ligger i Trørød, 2950 Vedbæk. Vi er dog også interesseret i nogle freelancer som derfor ikke behøves at arbejde i Trørød og altså kan bo/arbejde i hele landet, da vi ofte også har opgaver af mindre/mellemstore web projekter som man godt kan lave hjemmefra såfremt det har interesse. Løn vil være efter kvalifikationer. Så da vi har rigtig mange forskellige opgaver vil vi blive meget glade hvis du/i går ind på vores website: www.elibitum.dk og ind under ledige stillinger og sender lidt om dig/jer selv så vi kan komme igang så hurtigt som muligt.

På forhånd mange tak.
Avatar billede turbo1212 Nybegynder
26. august 2005 - 00:06 #7
Ja der er tale om et fuldtids job og ja vi ligger i Trørød, 2950 Vedbæk. Vi er dog også interesseret i nogle freelancer som derfor ikke behøves at arbejde i Trørød og altså kan bo/arbejde i hele landet, da vi ofte også har opgaver af mindre/mellemstore web projekter som man godt kan lave hjemmefra såfremt det har interesse. Løn vil være efter kvalifikationer. Så da vi har rigtig mange forskellige opgaver vil vi blive meget glade hvis du/i går ind på vores website: www.elibitum.dk og ind under ledige stillinger og sender lidt om dig/jer selv så vi kan komme igang så hurtigt som muligt.

På forhånd mange tak.