Avatar billede turbo1212 Nybegynder
23. august 2005 - 21:56 Der er 8 kommentarer

We are looking for the BEST IBM WebSphere Developer

We are looking for the BEST Project Manager for IBM WebSphere
We are looking for the very best Project Manager for a Enterprices eCommerce project based on IBM WebSphere

We are currently searching for the very best Project Manager to be responsible for the development of our new Enterprice eCommcerce Solutions based on IBM WebSphere technologies. We want to establish a close and long business relationsship with you eitgher as a fulltime or a freelencer we are very opened minden in that situation. We just want to reach a win-win partnership.

We are ready to start up a large numbers of e-Commerce projects to be developed in IBM Software eigther Lotus Notes, Domino or in IBM WebSphere.

The new components are the following:

· Enterprise e-Commerce Portal
· E-procurement (incl. a reverse Auction)
· Incentive / Bonus system
· CMS Enterprise System
· Online Auction System
· Web graphics – Web Sites, Banner, Logo, HTML campaigns
· SEO (also other online marketing based on CPA set-up´s)
· Content writing – based on are pre-made (stanard)
Template for the product informations and pictures
· Affiliate Program (Also CPA based marketing)
· TO DO´s, Planning, Tracking and Scheduling Software

If you are the right person to help us with some of or all of these projects - please e-mail us with your CV and all your informations about the things you have been doing. Please also send us some link´s to stuff you have made.

We look very much forward to hear from you.

We will pay the right person about VERY well.

Please send us all yuor details a.s.a.p.

www.elibitum.com
Avatar billede strych9 Praktikant
23. august 2005 - 22:07 #1
uh wtf?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2005 - 22:16 #2
LOL...
Der skrives på engelsk, men linkes til en 100% dansk side...
+
mangler der ikke ligesom en adresse? Der står ligesom intet i "spørgsmålet" eller på www.elibitum.com ...
Avatar billede strych9 Praktikant
23. august 2005 - 22:18 #3
John: Jeg synes, i kombination med den anden der lige er postet, at jeg lugter enten fusk eller uduelighed.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2005 - 22:19 #4
Enig.
Formuleringen er heller ikke for god.
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. august 2005 - 21:41 #5
der er en engelsk udgave af siden også ;) det gør dog ikke formuleringen bedre
Avatar billede strych9 Praktikant
24. august 2005 - 21:47 #6
hmm dunno.. De ejes tilsyneladende af BlueCom, som vist er en ret stor distributør. - Omsætningsmæssigt, jeg ved ikke hvordan det ligger overskudsmæssigt.
Det ændrer dog ikke ved at det lader til at de primært søger folk som ikke har hørt ordet "fagforening" før. Især lugter den der dansk formulerede endnu værre:
http://www.eksperten.dk/spm/642492
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2005 - 23:25 #7
Kunne ikke dy mig...
http://www.eksperten.dk/spm/642492 - når man opretter sådan noget i et så stort forum som eksperten, må man nødvendigvis følge op på det. Gør man ikke det, er der 2 ting jeg bider mærke i:
1. Man har ikke undersøgt hvad eksperten.dk er og står for.
2. Mener de det virkeligt seriøst?
Avatar billede turbo1212 Nybegynder
26. august 2005 - 00:09 #8
Såfremt der er nogle der måtte have nogle spørgsmål til ovenstående er i meget velkommen til at sende dem på email: four@gi-emea.dk

På forhånd mange tak