Avatar billede onetime Nybegynder
23. august 2005 - 18:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sort vand i Farcry på nye dell maskiner

Hejsa, har et problem, skulle lægge Farcry ind på nogle pc'er.
Problemet er nu, at vandet er sort og nogle at bjergene er neon grønne og røde?
Hvorfor gør den det, og hvad kan jeg gøre?
Grafikkort:
Intel® 82865G Graphics Controller
Når jeg pørver at opdater grafik driveren på dells hjemmeside er den kun en ældre....: (
Og de 2 jeg kan finde her:
http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/filter_results.aspx?strTypes=all&ProductID=1044&OSFullName=Windows*+XP+Home+Edition&lang=eng&strOSs=45&submit=Go%21
Kan ikke installeres.
HJÆLP
Avatar billede strych9 Praktikant
23. august 2005 - 18:10 #1
Jeg er noget i tvivl om du finder en løsning på dette.
Det er et low-end grafikkort. Opfylder det overhovedet mindste systemkrav til farcry?
Avatar billede onetime Nybegynder
23. august 2005 - 20:42 #2
det ved jeg ikke, men det er sku skid hvis det er :(
Avatar billede strych9 Praktikant
23. august 2005 - 21:16 #3
Hvad ER systemkravene for det spil?
Avatar billede onetime Nybegynder
23. august 2005 - 22:07 #4
De er :
1 Ghz
256 mb
Geforce 2 64 mb/ati 8500
Directx9 compatible
4 gb harddisk
Avatar billede strych9 Praktikant
23. august 2005 - 22:09 #5
Det tror jeg ikke dit grafikkort kan håndtere.
Fordi det er onboard, og har 0 MB RAM så at sige, fordi det nok deler RAM med systemet.
Beklager.
Avatar billede onetime Nybegynder
23. august 2005 - 23:24 #6
Altså: det er intigræeret i motherbordet/bundkortet, og deler de ram det sidder i maskinen?
Det er sku skidt....
Avatar billede strych9 Praktikant
23. august 2005 - 23:58 #7
mjoeh, men der er jo en grund til at de nye giftige grafikkort nemt koster 2500,-
men ja, delt ram er skidt for game performance. Der er ikke så stor båndbredde mellem hukommelse og gpu, og så bliver det faktisk noget hø uanset hvad.
Avatar billede onetime Nybegynder
24. august 2005 - 00:07 #8
Ok, tak for svaret, læg et svar :) og tak for hjælpen
Avatar billede strych9 Praktikant
24. august 2005 - 00:08 #9
takker =)