Avatar billede sophie80 Nybegynder
23. august 2005 - 17:21 Der er 1 kommentar

Hvad er bedst? til prisen?

Hey
Jeg overvejer at købe en usb-dongle til min nokia 6230i men jeg ved ikke hvad jeg skal købe...
Er der nogle der ved hvad der er bedst til prisen?

Hvis I kender en butik på nettet, må i gerne skrive et link.
Avatar billede zmiley2k Nybegynder
28. august 2005 - 19:55 #1
Du kan købe belkin bluetooth dongle USB 1.1 i elgiganten til 199 for tiden..  Denne er ganske fin til dit formål... Ellers ligger en hama bluetooth dongle fra el-giganten til 289,- (usb 2.0 en del hurtigere og lidt sjovere =) ) Ellers skal du gå hele vejen og købe Et sæt mus og tastatur med bluettoth evt. logitech til 949,- (superfedt med lader til musen) eller microsoft's til samme pris (bare uden lader til musen)