Avatar billede turbo1212 Nybegynder
22. august 2005 - 17:13 Der er 3 kommentarer

Er der nogle der kender til et Online Konkurrence Modul

Hej, vi står overfor gerne at ville igang sætte en del konkurrencer på nettet men har ikke et konkurrence modul på vores eShop, og vil derfor høre om der er nogle der kender til et sted hvor man kan lave en hosted aftale om brugen af et konkurrence modul så vi naurligvis får alle svar på spørgsmål, navne, e-mails etc...

Eller er vi nød til at få programmeret et konkurrence modul selv? I givet fald kan du det (i PHP) eller kender du nogle der kan?
Avatar billede big_ossi Nybegynder
22. august 2005 - 17:33 #1
Hey.

Du kan prøve og kigge på www.osipofft.net/quiz/upload/

Du kan lave et test spørgsmål i admin på adressen www.osipofft.net/quiz/upload/admin/
bruger: exp
pass: 1234exp

måske noget du kan bruge.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
22. august 2005 - 17:35 #2
Ups for hurtig på fingerne..

forsiden: http://www.ossipoff.net/quiz/upload/
admin: www.ossipoff.net/quiz/upload/admin/
Avatar billede turbo1212 Nybegynder
22. august 2005 - 18:21 #3
Mange tak for dit hurtige svar. Er det ikke muligt at du kan sende mig dit telefon nr. på min email four@gi-emea.dk så lige kan tale om hvordan vi kommer videre?

På forhånd tak.

Jens