Avatar billede fnoop Nybegynder
22. august 2005 - 16:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tfswctrl.exe?

Hej allesammen

Hvad er tfswctrl.exe? Det står under "Processes" når man åbner "Windows Task Manager". For jeg vil gerne lukke for det, men det vil den ik'.
Avatar billede a1a1 Novice
22. august 2005 - 16:47 #1
Avatar billede fnoop Nybegynder
22. august 2005 - 17:05 #2
OK! Men kan det skabe nogle problemer? Og hvordan kan jeg lukke det?
Avatar billede a1a1 Novice
22. august 2005 - 17:09 #3
det burde ikke skabe problemer, det er en del af noget HP brænder halløj, måske du kan afinstallere det?
Ellers ved jeg ikke hvordan du kan fjerne det

;o)
Avatar billede fnoop Nybegynder
22. august 2005 - 19:17 #4
Jeg har fundet ud af det!

Problemet var at jeg ikke kunne installere et spil, så kørte jeg diskoprydning og opdateret softwaren på min computer. Det hjalp!