Avatar billede jeggert Nybegynder
21. august 2005 - 15:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl når jeg henter mails

Jeg får følgende fejl når jeg henter mails via Outlook Express:

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '+OK 1398 octets', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F

Jeg har talt med Support TDC, der siger det enten er en Firewall eller et virusprogram, der blokerer.

Jeg bruger ZoneAlarm som firewall og Norton Antivirus.

Jeg aner ikke hvor jeg skal slå det fra. (Jeg har anvendt de samme programmer i flere år!)

Håber der er en der kan hjælpe!!
Avatar billede fbh Nybegynder
21. august 2005 - 15:59 #1
Avatar billede bartz Praktikant
21. august 2005 - 16:23 #2
Ja eller bare søg på google.dk 0x800CCC0F så finder du frem til et par millioner løsningforslag :D:D.
Avatar billede pallas Nybegynder
21. august 2005 - 16:31 #3
Det fejlsvar har jeg også fået hele formiddagen. Det gik i orden af sig selv efter nogle timer !!
Avatar billede istebjerg Nybegynder
22. august 2005 - 11:38 #4
Har du brugt outlook express hele tiden? hvis du først lige er begyndt med det, eller hvis du lige har lagt ZoneAlarm ind, kan det godt være problemet (ZoneAlarm altså). Du skal klikke på  ZoneAlarm ikonet i bundlinien, og gå ind og se om der er et "stop skilt" ved outlook express, hvis der er det skal du klikke på det og ændre status til allow access(tillad adgang), menee jeg nok (det er lidt siden jeg brugte Zonealarm).
Hvis ikke det er noget du lige er begyndt med at bruge, så er det sikkert bare er midlertidigt problem..
Avatar billede jeggert Nybegynder
24. august 2005 - 14:05 #5
Problemet har løst sig selv.. opd. af antivirus