Avatar billede saibot Novice
21. august 2005 - 14:20 Der er 3 kommentarer

Hvilken TFT skærm skal jeg vælge?!

Hej Eksperter

Hvilken TFT skærm er god til spil, bla. World of Warcraft og Counter-strike og så også bare allround? Den må gerne være en 19" tommers. Kom med forslag og links og pris tak og råd ang. ms og hertz etc.

På forhånd tak

// t0by
Avatar billede mckilling Nybegynder
21. august 2005 - 14:34 #1
Se på opdateringshastigheden (responsetime) og så på kontrastforholdet.
Under 16 ms i responsetime og et kontrastforhold på min. 500:1

Så skulle du være godt på vej.
Avatar billede secone Nybegynder
21. august 2005 - 17:28 #2
hvilken pris klasse snakker vi? 2500-3000, 3000-5000?
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
21. august 2005 - 17:29 #3
Jeg har lige købt den her i foregårs, efter at have været på besøg hos min onkel og fætter som havde købt en hver:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138513&Vis=All

Jeg har ikke selv haft tid til at spille, men World Of Warcraft og Counter som min fætter spiller, der så det ganske godt ud.