Avatar billede cowboy87 Nybegynder
21. august 2005 - 12:08 Der er 6 kommentarer

Brænding af Mandrake 10.1 iso

Har hentet dvd udgaven som .iso fil, har nu brændt 2 DVDer af fordi jeg ikke kan få den brændt rigtigt. Før brænding siger Nero "Fremmede imagefil - Den indføjee blockstrørrelse kan være forkert. Ønsker du at rette værdien eller ignorere problemet?" Har prøvet at ændre på data mode og Ignorere det, men det var lidt dumt. Skal jeg brug et andet program eller hvad skal jeg sætte blockstørrelserne til ?
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. august 2005 - 12:15 #1
Du skal bobbeltklikke på isofilen, så starter programmet selv.
Avatar billede cowboy87 Nybegynder
21. august 2005 - 12:18 #2
Når jeg gør det åberner den i winRAR
Avatar billede cowboy87 Nybegynder
21. august 2005 - 12:20 #3
Har prøvet at slå winRAR fra, så kommer der bare en popup og spørger hvilket program jeg vil bruge til at åbne med.
Avatar billede tnm Nybegynder
21. august 2005 - 12:29 #4
Du kan sikkert brænde den med det program der hedder Alcohol 120%
Hvis den ikke kender .ISO, så gå ind i properties -> shell extensions -> og sæt her kryds i .ISO
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
21. august 2005 - 13:12 #5
Ved ikke om du har brændt den endnu, men jeg vil på det varmeste anbefale dig at hente Mandrake 10.2 (Mandriva 2005 limited edition) og installere den i stedet. Der er nogle trælse fejl i 10.1, som alle er rettet i 10.2.
Avatar billede cowboy87 Nybegynder
21. august 2005 - 13:31 #6
så fik jeg den brændt, men fik kernel fejl efter partions opdeling, tror muligvis der gik noget galt under download så iso fil mangler 40mb, men så vil jeg prøve 10.2 i stedent for, vidste slet ikke den var lavet :)