Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
20. august 2005 - 16:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tryk på tøj

Hey jeg vil høre om der er nogle af jer der kender et godt sted hvor man kan få lave tryk på Tøj ?? Vi er en klan i CZ som skal lave tryk på tøj plus vi skal ha Broderi på caps.
kan sige vi er ca 25 membes så det er mange vi skal ha lave vi er 4 teams men det er sammen logo vi skal ha.

helst et sted hvor man kan handle lidt med tilbud.
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
20. august 2005 - 16:43 #1
Ups glemte at skrive at vi skal ha lave ca 100 t-shirt og ca 50 caps
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
20. august 2005 - 18:17 #2
De fleste større foto-handlere laver sådan noget. Det er ikke særlig dyrt og man kommer så bare selv med T-shirt og billeder. Hvor i Kongeriget befinder du dig?
Broderi har jeg ikke så meget forstand på...
Avatar billede mobius6 Juniormester
20. august 2005 - 18:24 #3
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
20. august 2005 - 19:58 #4
Jeg bor på Amager
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
31. august 2005 - 15:58 #5
hmm ser ike ud som nogle kender nogle steder
Avatar billede mobius6 Juniormester
31. august 2005 - 16:56 #6
hvad mener du, ovenfor er 2 udemærkede muligheder..?
du kan absolut ikke forhandle tilbud med de små mængder du nævner, snarere skal du nok være heldig hvis der er nogen der gider lave det...(jeg vil mene at det typiske minimumsoplag vil ligge på de 500 enheder)
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
06. september 2005 - 12:35 #7
mobius6 det du skriver der det passer ikke helt nu har jeg ringt rundt og har funde et par steder der godt vil gi rabat da de godt vil spons os lidt da vi er en Clan inde for CZ så det lykkes mig Jubiiii. Men du har som sagt lidt rat i det da
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
06. september 2005 - 12:37 #8
ups fik ike lige skrev det held. Men som jeg var gang med at skrive så har du som sagt lidt rat at man skal ha nogle flere hvis man skal ha rabat men som jeg så også skrev det er at hvis man er en Cs eller Cz clan så kan man godt med de mængder.
Nu skal jeg bare lige snakke ledt med de to firma der godt vil også finde jeg ud af hvor vi få mest ud af det.
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. september 2005 - 13:00 #9
lyder herligt, held og lykke med projektet ;-)