Avatar billede kristjan Nybegynder
20. august 2005 - 15:37 Der er 1 løsning

Problemer med linkning?

Hej,

jeg vender lige tilbage igen med en ny tråd.
Jeg har opbygget siden via en index-php-side, mens resten er *.inc sider.

Desværre ved jeg ikke helt hvordan jeg i menuen skal linke til mine *.inc-sider og ønsker derfor noget hjælp til dette?
Da jeg prøvede at linke alm. til fx. kampprogram.inc ville min index side ikke hente, så kun min kammprogram.inc-side dukkede op, dvs uden menu, logo mv.

Derfor søger jeg et script der virker når man skal linke fra menuen til sine *.inc - undersider.

Kan I hjælpe mig med dette?

evt link: http://www.grobari.dk/3/red
Avatar billede kristjan Nybegynder
21. august 2005 - 19:06 #1
hmm