Avatar billede billy99 Nybegynder
20. august 2005 - 13:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min microfon er meget svag!

Hey alle i eksperter...

Ville til at gå i gang med skype og har derfor indvesteret i et headset... desværre er min mocrofon meget svag, selv om alt er skruet helt op for den. jeg er overbevist om det ikke er headset'ets skyld da jeg har oplevet det før med en anden microfon til samme computer. Men hvad kan det så være? og er der måske noget jeg har glemt at gøre eller ikke skruet op for... Når jeg kører lydtest på den er den meget svag. og når jeg optager lyd kan man næsten ikke hører det andet end en masse skratten..

Håber der er nogle der kan hjælpe, så på forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2005 - 13:19 #1
Har oplevet det samme engang.

jeg tog en lyd guide i MSN messenger.
Under tools -> Audio/Video Tuning Wizard, det hjalp mig :)
Avatar billede billy99 Nybegynder
20. august 2005 - 13:33 #2
Tja.. den siger jeg bare nærmest skal tage microfonen i mund så virker det! men synes bare der stadig er skart og lidt afstand til kunne da være rart.
Avatar billede billy99 Nybegynder
20. august 2005 - 14:30 #3
Hmm, nu har jeg testet med skype, og den virker fint nok, så ingen problemer nu,