Avatar billede alaflam Nybegynder
19. august 2005 - 21:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

cybercity åbne porte?

Hejsa,

Jeg har en stort problem, jeg kan ikke hente torrent filer, jeg har været ind i min routernes hjemmesider, der står ikke noget om åbning af porte eller noget ??

Jeg har den her maskine

Cybercity ZYXEL Prestige 2000 series

Jeg håber nogen kan hjælpe, jeg har ingen problemer med ftp, mirc :)
Avatar billede boxer Nybegynder
19. august 2005 - 21:31 #1
Avatar billede alaflam Nybegynder
19. august 2005 - 23:11 #2
jeg mangler firewall på min site http://10.0.0.1
Avatar billede boxer Nybegynder
19. august 2005 - 23:49 #3
Hvis du har noget der hedder NAT skal du bruge det. Vælg derefter SUA og edit details.
Du skriver det samme portnr. i Start og End. IPadress er 10.0.0.2. TRyk Save.

Jeg ved ikke om ovenstående passer til din router?
Avatar billede alaflam Nybegynder
21. august 2005 - 10:53 #4
tak