Avatar billede okran Nybegynder
19. august 2005 - 14:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

server rum

Hej eksperter.
jeg har et server rum med 3 maskiner det står og køre.. jeg har lidt ventilation i rummet men der er 30 grader der inde.. er det for varmt
venlig hilsen bjørn
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
19. august 2005 - 14:53 #1
nej det ville jeg umiddelbart ikke sige...det bliver først slemt hvis luftfugtigheden er høj !
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. august 2005 - 17:19 #2
Det ville jeg bestemt mene, mit serverrum er kølet og alarmen går hvis temperaturen ryger over 19 grader.

Det er selvfølgelig et spørgsmål om hvor kritiske dine servere er og om hvor meget run der er på. 30 grader ville jeg ikke finde acceptabelt i længere tid næsten lige gyldig hvad, med 30 uden for er der vel 50 grader inde i kabinetterne
Avatar billede okran Nybegynder
22. august 2005 - 08:55 #3
ja jeg har ik tjækket hvor varm selve maskinen var men syntes os det er lige i overkanten, smider en ventilator mere der ind :)