Avatar billede tjaz Nybegynder
12. april 2001 - 18:18 Der er 13 kommentarer og
8 løsninger

Hvad synes i?

Nu har jeg nogle gang spurgt hvad folk synes om mit design INDEN jeg har lavet noget... Denne gang har jeg lavet det og smidt det på nettet uden at spørge...

Hvad synes i om: http://www.tc-design.dk ?

Giv evt. en @13 vurdering.

MVH

TjaZ
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2001 - 18:24 #1
\"Du kan også benytte dig af kontaktformularen, se nedenfor\"
- det var først der jeg opdagede knapperne i bunden, måske de skulle være lidt kraftigere(farverne)?
Men det er en god idee med de forskellige kontaktformulare i bunden.

Men ellers en meget pæn, og stilren side.

9^@13
Avatar billede jolleberg Nybegynder
12. april 2001 - 18:24 #2
Jeg giver dit site et @9 tal det for ikke mere da det er set lign MANGE STEDER men det er alligevel et lidt \"lækkert\" design!

-Jonas
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
12. april 2001 - 18:24 #3
det er rimelig porno - du kan bare have noget onmouseover på menu\'erne i toppen, så ville jeg have givet lidt mere
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
12. april 2001 - 18:26 #4
btw - jeg taler ikke bare om at teksten skal skifte farve, men baggrunden
Avatar billede osaka_san Nybegynder
12. april 2001 - 18:26 #5
ARGG - pop vindue, ingen statusbar, ingen back button, messing with my browser - DØØØØØØØØØØØØØØØØØ!!! ;-)

/Just my to cents :-P
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. april 2001 - 18:28 #6
Det er Okey... Men det er dumt at der lige skal Scrolles lidt på forsiden. )

9@ - For et gennemført Design
Avatar billede tjaz Nybegynder
12. april 2001 - 18:31 #7
xzxzx >> Det eneste der skal scrolles er hvis man kører i 640x480 :)
Avatar billede perla Nybegynder
12. april 2001 - 18:31 #8
Designet fejler ikke noget, men flere vinduer der popper op irriterer mig. Der er en lille lille konflikt i sproget med Du/Dig contra Deres
8@13

-Per
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. april 2001 - 18:36 #9
Jeg gider ikke popups. Du kunne have fået en del for designet, men ikke i popup...
Avatar billede nomiz Nybegynder
12. april 2001 - 18:44 #10
Ja, fjern popupperne..
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2001 - 18:49 #11
Jeg kan altså stadig ikke lide jeres logo.. :-)

Og jeg hyler med i koret at popup hylere...
Avatar billede bang-kruse Nybegynder
12. april 2001 - 19:05 #12
væk med popup\'erne, de er rigtig irriterende, ellers ser det godt ud
Avatar billede tjaz Nybegynder
12. april 2001 - 20:30 #13
Nu er der kommet så meget negativ respons på vores popup... nu har vi fjernet det lille popup vindue... Er det bedre nu... for vi fjerner altså ikke det sidste :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. april 2001 - 22:54 #14
vinduet poppede op, men var tomt. (NS6)
ihvertfald tomt sålænge som det tog mig at få musepointeren op og klikke luk på det.

Der skal en GOD grund til for sådan at poppe et vindue op i hovedet på brugeren. Især hvis det er et vindue uden resize, scroææbars, adresselinie og alle de andre nyttige faciliteter der er brug for i en browser.

Så tjaz. Vil du ikke nok være rar at fortælle hvad det er for en grund du har som du synes er god nok til at gøre det?

mvh JakobA

også tomt vindue i NS4.7. I IE vises der noget, men fonten er ulæseligt lille på min ret højopløste skærm (en af grundene til at jeg ofte ønsker at resize og scrolle).
Avatar billede bodekaer Nybegynder
13. april 2001 - 12:50 #15
Lidt kedeligt site. Dog hjælper det en del med det flotte logo du har... havde du bare selv lavet det, havde det været helt perfekt :)

\"Man går ind på www.vir2l.com, klikker på wallpaper, finder et billede man kan lide, henter det ind i photoshop, laver invert color og vupti så har man et lækkert logo\"
Avatar billede thomasledet Nybegynder
13. april 2001 - 14:54 #16
Sidder på 1280x1024 med large fonts.... jeg skal scrolle... og må desværre give osaka san ret... det er en belasning, når sider laver om på browseren... det være sig statusbar... ikke at kunne trække vinduet større... \"hjemmelavet\" rulleskakt i siden, når der skal scrolles... man bliver lidt for hurtigt træt af det...

dine knapper oppe i menuen er en smule små... de kan godt være svære at se... hvorfor er det egentlig, at du kun benytter dig af 640x480, når langt de fleste i hvert fald surfer med 800x600... du kan da lige så godt benytte dig af alt det plads du kan få!
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. april 2001 - 15:53 #17
jakoba >> Jeg køre selv med en opløsning på 1024x768 og der kan jeg uden problemer læse hvad der står... jeg bruger selv IE 5.5 og der er heller ikke nogen problemer.. jeg ved godt at den ikke køre i netscape, men det er fordi jeg benytter iframes.. (hvilket netscape ikke understøtter).. der er en netscape version på vej.. bare rolig :)

bodekaer >> Jeg vil lige informere dig om at det som du siger er vores logo.. er ikke vores logo, men et billede som er sat der for at pynte lidt på det.. det er sat på alle siderne fordi vi ikke har lavet billeder til alle de forskellige sider endnu.. meningen er at der skal være forskellige billeder på alle siderne der hvor det ligger :)...

thomasledet >> jeg benytter mig heller ikke kun af 640x480, men der var en som sagde at det var lidt synd at man skulle scrolle på forsiden.. det skal man ikke på min comp, med mindre man kære i en opløsning på 640x480 :)

MVH

TjaZ
Avatar billede thomasledet Nybegynder
13. april 2001 - 16:04 #18
tjaz>Du skriver: \"...det skal man ikke på min comp...\"  hvad du ser på din computer betyder ikke noget... du kan være helst sikker på, at der nok er nogen derude, der benytter en anden skærmopløsning, font størrelse, whatever... og man skal selvfølgelig tilstræbe at lave sit design, så det ser godt ud i alle opløsninger....
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. april 2001 - 16:14 #19
thomasledet >> Ja, det ved jeg, men jeg kan jo ikke lave noget anderledes før jeg har hørt på hvordan andre ser det :) ... det har jeg nu og der skal naturligvis arbejdes på sagen ... :)

/TjaZ
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
14. april 2001 - 22:51 #20
popups er til porno-sider :_>

man ved at man går ind på en porno/warez-side, når der kommer popup\'s :_>

ikke at jeg nogensinde har prøvet det....hrmm....
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 22:58 #21
Enig med PopUp vindue...

Det første jeg gjorde var at lukke vinduet, da jeg så opdagede at det var det man skulle bruge.
For mig betyder popup vinduer REKLAMER!!!

10@13

Forresten et ret godt design ellers...