Avatar billede evildoctor Praktikant
18. august 2005 - 22:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Program til DVD brænder

Har netop investeret i en DVD-brænder (NEC3540a), men mit NERO burner (ver. 5.5.9.9) der fulgte med min CD-brænder i sin tid vil ikke finde den nye brænder.
Findes der et andet program (gerne freeware) der kan brænde CD+DVD'er på mit drev???
Avatar billede pingvinn Nybegynder
18. august 2005 - 22:45 #1
dette er godt og det er gratis: http://www.cdburnerxp.se/
Avatar billede screem_brille Novice
18. august 2005 - 22:46 #2
hmm synes ellers altid der medfølger brænde program med (men du har nok købt det som bulk så)
Avatar billede boxer Nybegynder
18. august 2005 - 22:46 #3
Vil det hjælpe at genindstallere Nero?
Avatar billede evildoctor Praktikant
18. august 2005 - 23:08 #4
Ja - har netop købt som bulk! Og det ærgrer mig jo lidt nu, da jeg troede at mit gode gamle Nero fra et tidligere køb stadig ville virke... ;(

Checker lige dit link ud, pingvinn!!
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2005 - 06:27 #5
Det er fordi det er en OEM-version af nero, så det virker kun med det drev som det fulgte med...

her skulle der være lidt at vælge imellem http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=6
Avatar billede evildoctor Praktikant
22. august 2005 - 21:29 #6
Smid et svar pingvin. Har checket programmet ud, men syntes desværre det er elendigt.
Linket fra pwcca er desværre kun til at brænde CD'ere med, så det er ikke hvad jeg leder efter....
Avatar billede evildoctor Praktikant
22. august 2005 - 21:30 #7
Argh - sorry pwcca, ser lige at det faktisk også dækker begge ting...
Checker lige ud inden jeg lukker spørgsmålet!
Avatar billede evildoctor Praktikant
22. august 2005 - 21:43 #8
Jeg kan jo lige uddybe min utilfredshed.
Når jeg har sammensat mit diskindhold og vælger burn, starter drevet op, men inden den begynder at brænde lukker programmet simpelthen, og så sker der ikke mere.
Disken bliver altså ikke ødelagt, men er fortsat helt tom.
Prøvet re-install x 3, men det ændrer intet.
Kan iøvrigt heller ikke se hvor man kan navngive disken... ;(
Avatar billede evildoctor Praktikant
22. september 2005 - 21:15 #9
Hmmm... møg!