Avatar billede emureactor Nybegynder
18. august 2005 - 21:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHP koder til små scripts

Hejsa

Jeg står engang imellem og skal bruge en freelance koder eller noget i den stil til nogle små scripts. De må max koste 200-300 kr. per styk.

Lige nu skal jeg bruge et script til mit eksisterende download script der tjekker at brugeren ikke må downloade mere end fx 500 mb. per dag.

Og sådanne småting, msn er et krav.

emureactor@hotmail.com er min msn hvis du er interesseret.
Avatar billede leif Seniormester
18. august 2005 - 21:42 #1
Jeg vil da gerne være med til at "byde" men det bliver med Faktura !
Avatar billede emureactor Nybegynder
18. august 2005 - 21:47 #2
hvis prisniveauet holder (selv med faktura) leif så er du meget velkommen!
Avatar billede ljm21 Praktikant
19. august 2005 - 08:52 #3
Jeg vil gerne løse denne og andre småopgaver for dig. Du kan kontakte mig på lars@anjaoglars.dk

Lars
Avatar billede saucer Nybegynder
21. august 2005 - 10:47 #4
Snakker vi om 300 før eller efter skat ?
Avatar billede emureactor Nybegynder
21. august 2005 - 16:02 #5
jeg dunnoer