Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
18. august 2005 - 21:10 Der er 3 kommentarer

Installering af DasBlog hos udbyder

Jeg vil gerne have en Blog på mit webhotel som hostes hos web10. har set og læst om DasBlog, men kan man installer det når man ikke selv administrer serveren? Eller skal jeg anvende et andet system?
Avatar billede guidmaster Nybegynder
18. august 2005 - 23:32 #1
Noget specielt du tænker på? Det er vel bare at uploade det web site der ligger i den zip fil du har downloadet.
Du skal muligvis have din hoster til at tildele nogle skrive rettigheder hvis ikke du har det i forvejen.
Avatar billede guidmaster Nybegynder
18. august 2005 - 23:34 #2
Udover det jeg lige nævnte, så er der en fin read-me fil som fortæller hvad der skal gøres.
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
19. august 2005 - 22:51 #3
har uploader osv. men jeg kan ikke rediger i iis userne som der står i readme filen
Får blot den kendte side med custom errors når jeg prøver at tilgå siden