Avatar billede casi Nybegynder
18. august 2005 - 18:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fra tysk til engelsk version

jeg har lige haft min PDA Acer n35 til rep i tyskland men da den kom tilbage var Windovs ændret fra Engelsk til tysk kan det lade sig gøre at ændre den tilbage?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
18. august 2005 - 19:17 #1
Avatar billede casi Nybegynder
18. august 2005 - 19:31 #2
hvordan lige bruger du disse filer
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
18. august 2005 - 20:07 #3
Det er en zip-fil du pakker ud og derefter:

Please follow the below procedures for n35 image flash.
1.    Make sure you have a SD card that can be detected by n35. The SD cards that can be detected are: (1) Apacer 128/256/512MB (2) Toshiba 256MB (3) SanDisk 64/512MB
2.    Copy all the OS image files to the SD card’s root directory.
3.    Switch the hard reset switch to the left, and insert the SD card.
4.    Make sure the AC is applied to n35.
5.    Press and hold the power button, then switch the hard reset switch to the right.
6.    The LCD screen will become all white. Release the power button after 5 seconds.
7.    Wait for an orange progress bar to appear. (It might take about 3 minutes).
8.    n35 will reboot itself when flash is done.

Note: if you fail to have an orange progress bar when flash, please make sure you have correctly copied all the necessary image files, and then repeat from step 3.
Avatar billede casi Nybegynder
18. august 2005 - 20:20 #4
ja men så lykkedes det det var jo bare at læse