Avatar billede sophie80 Nybegynder
18. august 2005 - 15:08 Der er 1 kommentar

Hastighed på div sider

Hej

Jeg har netop fået en computer tilbage, som er blevet formateret ude hos en ven. Han har ikke installeret nogle programmer på den, så det må jeg selv stå for.

Men når jeg klikker rundt på de forskellige sider, er hastigheden meget langsom. Og det har ikke noget med forbindelsen at gøre.

Nogen der ved hvad det kan skyldes, og evt hvad der skal installeres for at rette fejlen?
Avatar billede bjuhl Nybegynder
19. august 2005 - 08:42 #1
Der kan mangle nogle drivere.
Hvis f.eks. grafikkort driveren mangler, så hakker vinduerne når du flytter dem.

Men selve hastigheden på PC'en her ikke som sådan noget med drivere eller programmer at gøre. Det kunne lyde som om den allerede har fået snavs, fordi der ikke er blevet installeret ordentlige sikkerhedsprogrammer/firewall.