Avatar billede -benne- Nybegynder
18. august 2005 - 14:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Regnskab/økonomi med Outlook 2003

Jeg benytter outlook 2003 til at notere alle mine gøremål, opgaver, aftaler osv, og bruger det ofte sammen med div. handheld devices når jeg ligger og triller rundt til div. opgaver.

Det jeg godt kunne tænke mig - hvis det da eksisterer, så jeg ikke skal lave det selv - er en form for økonomi-plugin til outlook, så jeg kan sammenholde min økonomi - altså status i bank på forskellige konti, hvad jeg har af faste udgifter, hvad jeg bruger af penge i min daglig dag, og på hvad - evt. sammenholde dette med opgaver og aftaler i kalenderen.

Findes sådanne, eller er det helt hen i vejret?
Avatar billede ffn Nybegynder
18. august 2005 - 14:33 #1
interessant tanke - kigger lige med
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2005 - 14:49 #2
Ja, en interessant tanke.
Men hvis du kan få installeret M$ Outlook, kan du vel også få installeret M$ Exel? Fordi, så mangler du nemlig bare at få Outlook og Exel til at "snakke sammen", så kan du få alle de regnskabsmæssige muligheder du ønsker dig.  ;-)
En mulighed?
Avatar billede -benne- Nybegynder
18. august 2005 - 14:58 #3
Tanken havde strejfet mig - men da jeg normalt er travlt optaget af andet arbejde, kunne det være fedt, hvis der var en premade løsning - lige til at købe/installere.
Avatar billede -benne- Nybegynder
02. november 2005 - 07:44 #4
Nå, tid til at lukke... :(