Avatar billede amx_dk Nybegynder
18. august 2005 - 13:40 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af webshop

OBS! det er en live shop så ingen test ordre!!!

Hej, jeg har været med til at lave en ny webshop til mænd. Hvad syntes i om designet, er der evt. nogle standarder siden ikke lever om til. osv.

Siden er lavet med OsCommerce, så det sætter og lidt gænser op for arbejds friheden.

Mvh
Amx
Avatar billede syngredk Nybegynder
18. august 2005 - 13:41 #1
Hvad er adressen?
Avatar billede promt Nybegynder
18. august 2005 - 13:43 #2
Det er der udfordringen ligger syngredk :o) Man skal selv finde ud hvad hvilken webshop det er :o)
Avatar billede amx_dk Nybegynder
18. august 2005 - 13:44 #3
he he. Ja okey kæmpe bommert fra min side.

Linket er www.greedy.dk
Avatar billede promt Nybegynder
18. august 2005 - 13:47 #4
Havde ellers lige mistænkt den for at være den du snakkede om :o) Så har allerede kigget godt på den, den er alt for sweet! Virkelig en fed måde at præsentere produkterne på. Siden bæger præg af det den er, modeshop. Så topkarakter herfra!
Avatar billede promt Nybegynder
18. august 2005 - 13:49 #5
Lige en lille detalje, i har skrevet "læg i kurv" og viser et billede af en indkøbspose :o)
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2005 - 13:50 #6
meget MEGET flot og proffesional side.. er det en template eller har du selv lavet siden ? 13 ud af 13 fra mig..
Avatar billede syngredk Nybegynder
18. august 2005 - 13:51 #7
Rigtig pæn side, meget overskuelig. Siden er detaljeret, men kan nemt se hvordan man kan betale (nederst til højre) m.v. Produkterne er godt fordelt, pæn måde de vises på forsiden. Jeg selv finder hurtigt rundt, og kan nemt finde enkle produkter som jeg søger hurtigt. Web-shoppen er overskuelig.
Avatar billede amx_dk Nybegynder
18. august 2005 - 13:57 #8
Ahhh jamen mange mange tak. nej det er ikke en template, ALT er skam lavet helt fra bunden inkl. billederne :-)

ang. Indkøbsposen så har du da sådan set ret i det :-) det bedste ville vel være og ændre billedet så. Jeg føler at hvis man ændre teksten så er der to ting på siden der betyder det samme og det kan jo forvirer "indkøbskurv" og "indkøbspose"

vil du ikke give mig ret i det?
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2005 - 14:05 #9
Hrm...husk lige at læse korrektur på siden.

1. Det hedder musikmagasinet og ikke musik magasinet
2. månede skal være måned

Din JS tjekker når man ikke indtaster en mail til nyhedsbrvet er på fransk...
Hvorfor kan man ikke lave en tom søgning? Det kunne jo være man ikke kender navnet på det man søger ;)

Rent grafisk er den lækker, men noget af den grafiske tekst er ikke ret læsevenlig. Og få så lige smidt en DOCTYPE på og tjek den for gyldig CSS/HTML

Design 10@13
Teknik 8@13
Avatar billede promt Nybegynder
18. august 2005 - 14:09 #10
Jo lige nøjagtig ang kurv/pose, jeg ville også vælge at ændre posen til en kurv. Kurv er også det mest brugte udtryk for det man smider varer i :o)
Avatar billede promt Nybegynder
18. august 2005 - 14:10 #11
Altså billedet.
Avatar billede amx_dk Nybegynder
18. august 2005 - 14:14 #12
el_barto, præcis! de små ting bliver ændret, men det jeg i princippet håbet på lidt hjælp og input om var standarder, hvad og hvordan.

DOCTYPE - hvorfor of hvordan ?
Avatar billede ffn Nybegynder
18. august 2005 - 14:38 #13
virkeligt flot!!

men ikek alle thumbnails er lige flotte :S

http://www.greedy.dk/index.php?cPath=28 se bæltet...
Avatar billede amx_dk Nybegynder
18. august 2005 - 14:49 #14
ffn, hvilket bælte siger du der er problemer med?

jeg er meget nysgerrig
Avatar billede ffn Nybegynder
18. august 2005 - 14:51 #15
1. række nr 2 - det brune - noget "kantet"
Avatar billede amx_dk Nybegynder
18. august 2005 - 15:07 #16
Jeg skiftede lige skærm, og ja jeg kan godt se det ikke er helt godt. det ser fint ud på min skærm men den er også med alt for meget lys. så grå kan hurtigt blive hvid.  Vil lige rette det billede til :-)