Avatar billede cuddles Nybegynder
18. august 2005 - 02:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Clan Picture og banner (CSM).

Jeg skal til at lave min klan om i CSM og har derfor også tænkt mig langt om længe at få lavet et logo samt et banner.
Jeg havde forestillet mig, at det skulle være en gruppe af personer, der ligner nogle 25-30 årige, hvor de i bedste CS stil står "casual" med deres våben - hvor en af dem evt. peger ud med en pistol. Helst i noget tegneseriestil.

For at give en ide om hvad det er for nogle typer, så er deres nicks:
Wh!n3r
Wank3r
Smok3r
Hack3r
CheAt3r

Selve klanen kommer til at hedde All$tarS.

Der skal laves et billede med gruppen dimensioneret 200x200 eller evt 400x400 eller noget, der er en multiplikation af 200x200, så det ikke ser for fnidret ud, når billedet bliver resized.

Banneret kunne evt. være med hovederne/skuldrene af dem samlet i venstre side - banneret skal max være 588 i bredden.
Avatar billede skovge Novice
18. august 2005 - 10:17 #1
Avatar billede cuddles Nybegynder
18. august 2005 - 13:46 #2
Det er et temmeligt godt banner, er det muligt at få det som billede i stedet for i flash?
Avatar billede skovge Novice
18. august 2005 - 14:46 #3
ja, det kan da sagtens lade sig gøre - hvilket format vil du have det i?
Avatar billede cuddles Nybegynder
18. august 2005 - 15:49 #4
Gerne jpg eller png.
Avatar billede skovge Novice
19. august 2005 - 08:05 #5
så skulle der være et stk banner og et stk logo i .png format på:
www.atomicdata.dk/Test/CSM
Avatar billede cuddles Nybegynder
20. august 2005 - 11:14 #6
Takker, så kan jeg fortsætte med planerne ;-)
Avatar billede cuddles Nybegynder
22. august 2005 - 17:57 #7
Kan jeg få farvekoden til den nederste grå farve i banneret?
Så kan jeg bruge den som baggrundsfarve.