Avatar billede bolle88h Nybegynder
17. august 2005 - 16:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min laptop kan ikke forbinde til router

Jeg har nu i et lang stykke tid haft en laptop (Acer TravelMate 4500) som jeg har kørt trådløst over en D-Link DI-624+ router, dengang var der lidt småproblemer med at få den til at godkende. Men denne gang, efter at have formateret, kan aceren ikke få forbindelse til routeren. Jeg har installeret al nødvendig software og prøvet forbindelsen på klods hold af routeren. Nogle der kunne hive nogle tricks ud af ærmet?

På forhånd tak
Avatar billede logsuppe Nybegynder
17. august 2005 - 17:04 #1
Har du taget højde for disse ting:

1. Tændt netkortet (ofte en knap over tastaturet eller på siden)
2. Aktiveret netkortet i Windows
3. Sat den til automatisk IP
Avatar billede bolle88h Nybegynder
17. august 2005 - 17:28 #2
jæs... det glemte jeg lige at nævne :)
andre steder forbinder den uden problemer, selv i toget på vej til skole!
og både computer og router er sat til automatisk IP.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
17. august 2005 - 17:37 #3
kun din router den er galt med så? Prøv at resette routeren og kører standard konfigurationen
Avatar billede bolle88h Nybegynder
17. august 2005 - 17:57 #4
ok, det vil jeg lige kigge på.
Avatar billede bolle88h Nybegynder
08. oktober 2007 - 20:40 #5
spørgsmål lukket.